بازسازی ساختمان یک امر ضروری بوده و اگر به موقع اقدام به بازسازی ساختمان نکنید شاهد بروز مشکلات بسیاری خواهید شد زیرا سکونت در خانه های قدیمی مسائلی را برای شما رقم میزند که می تواند صدمات جبران ناپذیری را به بار آورد مثلا در مقابل زلزله مقاومت لازم را ندارد یا دچار پوسیدگی لوله ها و بخش های داخلی می شود همین طور بنای خارجی ممکن است بر اثر فرسودگی ریزش پیدا کند و.... که تمام این ها با بازسازی های ساختمان برطرف خواهد شد و می توانید از ساختمان قدیمی خود استفاده ی مجدد داشته باشید. بازسازی ساختمان دارای قوانین خاصی است که از سوی شهرداری تعیین می گردد و برای سفارش بازسازی ساختمان در برخی موارد باید مجوز های لازم گرفته و برخی از کار هایی که نیاز به مجوز ندارد شامل گچ کاری روی دیوار ها و نقاشی و همین طور ایجاد فضای سبز در مجتمع و نیز تعویض لوله کشی و سیم کشی و تغییر درب و پنجره و بنای سرویس بهداشتی می باشد که این کار ها تغییرات جزئی به حساب می آید و نیازی به مجوز ندارد ولی بسیاری از بازسازی ها در صورت نداشتن مجوز با مشکل روبرو خواهند شد. شرکت های بازسازی ساختمان هیرادانا به این قوانین آگاهی دارند و به شما در این امر کمک خواهند کرد.

سفارش بازسازی داخلی ساختمان با توجه به ایرادات ساختمان ها مشخص می گردد که باید در نقشه مشخص گردد همچنین استفاده از مصالح مناسب به بهتر شدن کار کمک بسیاری می کند بنابراین پس از مقاوم سازی ساختمان که بعضا از پی نیز انجام می گردد و دیوار ها و اسگلت کلی ساختمان در حای خود محکم قرار میگیرد نوبت به رفع ایرادات داخلی می رسد که باید تمامی آن ها رفع شود و از دوباره کاری جلوگیری شود. ساختمان های قدیمی معمولا دارای تعداد اتاق کم و بزرگ هستند پس برای بهینه سازی فضا می توان از تقسیم بندی مجدد استفاده کرد.

بستری از افرادی که خود کار بازسازی ساختمان را انجام می دهند به دلیل آشنا نبودن به تمامی روند کاری متوجه اشتباهات کارکنان نمی شوند و کارکنان نیز در برخی موارد غیراصولی کار می کنند که نتیجه ی جبران ناپذیری را می تواند به بار آورد. شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت ها در بخش بازسازی ساختمان ها می باشد که با تجربه ی بالایی که در این زمینه دارد به بهترین نحو بازسازی ها را انجام می دهد.

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()