بازسازی روش های مختلفی را هم دارد که با توجه به ساختمان ها انجام می گیرد و در برخی از چند نوع برای بازسازی استفاده می شود. بازسازی حفاظتی ساختمان نوعی ازذ مرمت  است که کل ساختمان مورد بازسازی فوری ساختمان قرار می گیرد که از مصالح مختلفی به منظور حفاظت از ساختمان استفاده می شود. نوع دیگر از بازسازی ساختمان ، بازسازی آناستیلوز است که در این نوع قسمت های فرسوده حذف می شود و قسمت های جدید جای آن ها را می گیرد. از این سبک برای ساختمان های قدیمی و ارزشمند که می خواهیم مدل آن حفظ شود استفاده می شود. نوع دیگر بازسازی به روش پاکسازی است که همان طور که از نامش پیداست قسمت هایی را پاک می کند یعنی قسمت هایی که وجودش در ساختمان لازم نبوده و باعث مشکل شده از ساختمان جدا می شود. نوع آخر از انواع بازسازی ساختمان نیز بازسازی تکمیلی ساختمان است که این مرحله همانند مرحله های قبل مهم بوده و در آن قسمت هایی که می خواهیم وجود داشته باشد و یا بودنش الزامی است در ساختمان تکمیل می شود که این نوع از بازسازی ساختمان امروزه برای بیشتر ملک ها اجرا می شود و بسیار رایج است.

بازسازی ساختمان می تواند در بخش های اصلی ساختمان نظیر ستون ها و اسکلت و دیوار ها انجام بگیرد که بسیار مهم است و یا در بخش های فرعی مانند اتاق ها و کف سازی و آشپزخانه و سرویس بهداشتی و... البته بازسازی در انواع مختلفی وجود دارد مثلا اگر ساختمان ما بسیار فرسوده باشد باید بازسازی ساختمان اساسی روی آن انجام گیرد و قسمت هایی نوسازی شود ولی برای ساختمان های چند ساله و سالم می توان از بازسازی ساختمان جزئی استفاده کرد مثلا رویه کاری دیوار ها و رنگ و گچ کاری انجام گردد و یا تغییراتی در داخل ساختمان بدون تخریب ایجاد شود. پس با توجه به کارهایی که بر روی ساختمان انجام می گیرد نیاز به افراد ماهر دارید و هزینه ی متفاوتی را باید صرف کنید. برای بازسازی ساختمان اداری به سایت مراجعه کنید.

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا با هدف بازسازی اصولی ساختمان شما با سود پایین می تواند به شما در امر بازسازی ساختمان کمک رسانی کند. همکاران ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا به شما مشاوره خواهند داد تا با اطلاعات کامل بازسازی ساختمانتان را به شکل صحیح به انجام برسانید. رضایت حداکثری شما برای ما افتخار است و ما در لین راه تمام تلاش خود را بی وقفه انجام خواهیم داد.

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()