اگر ساختمانتان دل شما را زده و یا ایرادات بسیاری دارد و شما از آن خسته شده اید نگران نباشید زیرا با بازسازی منزل این ایرادات قابل حل شدن است. ساختمانی که بازسازی خوبی بر روی آن انجام شده باشد با ساختمان اولیه بسیار متفاوت خواهد بود و مانند آن است که به محل دیگری رفته اید که نقشه اش طبق خواست شماست. برای انجام بازسازی منزل و ساختمان ابتدا باید مشاوره ای درباره ی ساختمان از شرکت بازسازی ساختمان گرفته شود ، شرکتی که برای بازسازی ساختمان انتخاب می کنید باید فعال و معتبر باشد و مورد اطمینان قرار گیرد. بعد از مشاوره نوبت به تخریب ساختمان می رسد. تخریب ساختمان در بازسازی منزل باید به روش مهندسی باشد که اتفاق ناگواری رخ ندهد و به بهترین شکل تخریب انجام شده و به اجزای اصلی و اجزایی که نمی خواهیم تخریب شود صدمه ای وارد نکند که این عملیات باید توسط تیم بازسازی منزل به صورت حرفه ای انجام گیرد. حال باید نیاز های ساختمان کورد بررسی قرار گیرد نیاز ها یک به یک بررسی می شود و در موردشان تصمیم گیری انجام می گیرد تصمیمات باید مطابق قانون و مهندسی باشد زیرا تغییرات غیر مهندسی صدم بسیاری را در پی خواهد داشت، سپس اجزای مورد نیاز ساخته می شود و تمامی لوله کشی ها و راه فاضلاب و.... همزمان انجام می گیرد. بازسازی ساختمان حرفه ای در پونک انجام می گیرد.

 پس از بنا شدن قسمت های لازم نوبت به گچ کاری و روکاری در بازسازی منزل است و در این مرحله سقف کاذب نیز زده می شود. سپس نور پردازی ساختمان باید مورد توجه قرار گیرد و تمامی اتصالات چک شود و به درستی انجام گیرد. بعد از این مراحل می توان کف سازی را با توجه به نوعی که می خواهیم و همین طور مناسب است انجاام دهیم. در مرحله ی بعدی در بازسازی منازل رنگ کاری بر روی دیوار ها و سقف و ستون انجام می شود و پس از خشک شدن کامل دیوار ها می توان بر روی آن از کاغذ دیواری مناسب استفاده کرد که در آخرین مرحله انجام گیرد و سپس می توان تزئینات دلخواه و چیدمان را انجام داد.

بازسازی منزل با هدف زیبا سازی و مقاوم سازی انجام می گیرد . شما تغییراتی که می خواهید در بازسازی منزل ایجاد شود باید توسط مهندسین در شرکت معتبر مانند شرکت بازسازی ساختمان هیردانا بررسی گردد و در صورتی که موافقت شود و قابلیت اجرایی شدن را داشته باشد می توانید براورد هزینه کنید و تصمیم به انجام آن بگیرید. شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا در خدمت شماست.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()