یکی از زیباترین نوع نما ، نمای پرده ای است که در آن از مصالح فلزی و متال استفاده می شود و برای طبیعی بودن و استفاده از طبیعت بیرون مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از طراحی نما برای دکوراسیون های لوکس و زیبا به کار برده می شود. از دیگر نماها نمای کامپوزیتی است که جلوه ای بسیار مدرن و جذاب بر ساختمان می دهد که از آن برای فروشگاه ها و برخی مراکز استفاده می شود و طرفداران بسیاری دارد. از دیگر نما های جذاب شیشه است. نوع شیشه ی به کا  گرفته شده در طراحی نما نوع دوجداره با ضخامت بالا است که این شیشه ها با استفاده از قالب های اطرافشان در کنار هم چفت می شود و اگر به درستی انجام نگردد می تواند بسیار دردسر ساز شود اما در صورتی که نصب به درستی و طبق اصول انجام شود بسیار خوب و زیبا و لوکس خواهد بود. نمای حالت آجری نمایی دیگر است که برای بخش های مختلف در نظر گرفته می شود. این اجرای طراحی نما به شکل آجر و زیبا بوده و حس طبیعی بودن را تجلی می کند

از نما های دیگر که امروزه در کشورمان بسیار به چشم می خورد نمای سنگ است که به دلیل مقاومتش و راحتی در نصب بسیار مورد توجه صاحبین ساختمان قرار گرفته است. تنها مشکل این نما این است که زور زیادی برای حمل لازم است و بالا بردنش سخت بوده اما با استفاده از مصالح زیرین و پیچ و رولپلاک در جای خود محکم قرار میگیرد. در هر صورت هر نمای مزایا و مضرات خودش را دارد و در صورتی که نصب خوب و درست انجام گیرد می تواند موفقیت آمیز باشد.

طراحی انواع نمای ویلایی مانند دکوراسیونی که در خانه به آن اهمیت می دهید قابل اهمیت بوده و تاثیر آن برای افراد بسیار بالا است. زمانی که ساختمانی با طراحی نمای زیبا را میبینیم در مورد داخل ساختمان نیز نظر مثبت و خوبی داریم و از تمیزی و اهمیتی که به نما داده شده لذت می بریم. اهمیت نما از زمان گذشته تا به حال وجود دارد و افرادی که به ساختمان خود اهمیت بالایی می دهند از نمای زیبا برای آن استفاده می کنند.

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا از جمله با سابقه ترین شرکت ها در طراحی نما می باشد که تلاش بی وقفه در جلب رضایت مشتریانش دارد و آن را سربلندی خود می داند. برای مراجعه به سایت شرکت طراحی نما هیرادانا از طریق لینک اقدام نمایید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()