کاربردی ساختن منازل بسیار مهم است و اگر یک متخصص طراحی داخلی خوبی را داشته باشید می تواند لذت بخش و بی ایراد گردد. برخی از منازل به دلیل داشتن فضای محدود ، از داشتن برخی لوازم جلوگیری به عمل می آورد مثلا در اتاق های خواب فضای کافی برای استفاده از تخت و کمد وجود ندارد و یا در کنار هم فضای بالایی را اشغال می کند و مانع رفت وآمد مناسب می گردد، در این زمان می توان دکوری را در نظر گرفت مه از کم کم عمق و سرتا سری استفاده شود بدین ترتیب شما تا سقف خانه فضا در اختیار دارید و کمد عمق کمی دارد و جای کمی را می گیرد و نیز ی توان برای استفاده از تخت خواب از تخت های جمع شو که در همان کمد قرار می گیرد استفاده شود بدین ترتیب به راحتی در زمان خواب تخت باز و مجددا بست می شود و فضا در طول روز خالی و باز خواهد بود. برای اجرای طراحی داخلی به سایت مراجعه کنید.

طراحی داخلی علمی است که بسیار مهم بوده و در کنار دکوراسیون داخلی و معماری قرار می گیرد. طراحی نقش تعیین کننده ای برای دکوراسیون دارد و اگر به درستی انجام گیرد نتیجه ی دکوراسیون داخلی نیز خوب خواهد بود. در طراحی داخلی هوشمندانه نکته ای وجود دارد که می گوید اگر یک لوازمی را کمتر به کار ببریم جلوه ای بیشتر را خواهد داشت مثل مبلمان و .... خلوت بودن منزل به اندازه ی مطلوب باعث شیک و لوکس بوپن آن می باشد. بسیاری از افراد ا زوسیله های سبک ساده و کلاسیک بهره می برند، خوبی این وسایل ساده به این است که در ابتدا باب سلیقه ی تقریبا تمامی افراد واقع می شود و همین طورهزینه ی کمتری در بر خواهد داشت و همچنین این وسیله ها از مد نخواهند افتاد و در تمام عرصه ها شاهد استفاده از لوازم کلاسیک و داشتن طرفداران بسیار زیاد این سبک هستیم. برای اطلاع از هزینه ی طراحی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید.

 

اگر بخواهیم طراحی داخلی را به صورت پیشرفته انجام دهیم و صرفا زیبایی لوازم مد نظرمان نباشد می توانی از یک سبک به خصوص و ایده ال استفاده کنیم مثلا انواع سبک ها نظیر چینی ، مصری، یونانی، انگلیسی، فرانسوی و.... وجود دارند گه شاید مورد علاقه ی بسیاری لز ما قرار گیرند و بخواهیم از این سبک ها استفاده کنیم.

برای سفارش انواع دکوراسیون با توجه به سلیقه ی خود به سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا مراجعه کنید و انواع دکوراسیون های مورد نظر خود را سفارش دهید.

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()