کف سازی و نورپردازی از مهن ترین بخش ها در دکوراسبون لوکس به شمار می رود همان زور که دیوار ها بسیار در دید هستند کف نیز قابل توجه بوده و بسیار چشم انداز است . هنان طور که کف محیطی نازیبا و ایراداتی دارد ، چشم انداز بدی دارد استفاده از یک کف خوب نیز بسیار ضروری است. شما برای کف می توانید از بسیاری از مصالح استفاده کنید. یکی از مصالح خوب برای کف که امروزه خیلی طرفدار پیدا کرده پارکت است که در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و در طرح ها و رنگ های متنوعی قرار دارد و خوبی این پارکت ها در سبک بودنشان و همین طور عایق بودنشان است که کاربردی بوده و حالت چوبی و زیبایی را به محیط می دهد که این پارکت ها در اجرای دکوراسیون لوکس نقش خوبی را ایجاد نی کنند که به وسیله ی چسب به زمین متصل می شوند . پارکت ها در نوع دیگر پارکت لمینت هستند که پارکت لمینت ها به دلیل وجود لایه ای روی پارکت براقیت و جلای بیشتری داشته و در طراحی دکوراسیون موثر است. همین طور سرامیک ها حالت زیبایی را به کف داده و در عین حال تنوع رنگی و طرحی بسیاری را دارد که صاحبین ملک به راحتی آن را انتخاب می کنند. نور پردازی در خانه یا محیط کار یا فروشگاه و... اگر به درستی انجام گیرد باعث تاثیرات خوب می شود مثلا باعث دید و جلای بیشتر لوازم خانه و زیبا شدن خانه می شود و یا در فروشگاه باعث جذب افراد بیشتر و دیده شدن محصولات به شکل جذاب تر و خلاصه ی امر باعث فروش بالاتر می شود.

امروزه بسیاری دکوراسیون های لوکس سبکی برای دکوراسیونشان انتخاب می کنند این سبک می تواند برای کشور های دیگر تیز باشد . انتخاب سبک بسیار مهم است اما این که چطور آن سبک را اجرایی کنین دشوار و در عین حال پیچیده است. کارشناسان دکوراسیون داخلی از انواع سبک ها برای طراحی دکوراسیون لوکس استفاده می کنند و خوبی و بدی هر سبکی را به شما یادآوری می کنند. در نهایت صاحب ملک تعیین کننده خواهد بود و تصمیم نهایی رد بد توجه به نظر کارشناس می گیرد. برای طراحی آشپزخانه مدرن به سایت مراجعه کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا از جمله برجسته ترین شرکت ها در زمینه ی بازسازی و دکوراسیون است که با تکیه بر علم و تجربه ی خود می تواند بهترین طرح ها برای ساختمان ایجاد سازد. شرکت هیرادانا در خدمت شماست.

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()