پارکت لمینت یکی از انواع طرح کفپوش موجود در بازار می باشد که شامل ضخامت، طرح و رنگ های مختلف می باشند. در ابتدا پارکت ها به دلیل زیبایی و دوام بالا مورد استقبال قرار گرفته شد ولی به دلیل عدم استحکام در برابر آب، انواع پارکت لمینت بادوام از لایه های فشرده چوب ساخته شدند و مورد استفاده علاقه مندان قرار گرفته شد. جنس چوب یکی از اِلمان های اصلی طبیعت می باشد که انرژی مثبت را به محیط انتقال می دهد. به همین دلیل در ساخت پارکت های لمینت نیز این مسئله در نظر گرفته شده است و لایۀ رویی پارکت های لمینت را در طرح های چوب طراحی نموده اند که حس آرامش و زیبایی طبیعت را به بیننده انتقال دهد. 

ویژگی های پارکت لمینت

از مهمترین ویژگی پارکت های لمینت می توان به قیمت ارزان پارکت لمینت اشاره نمود که علاوه بر نصب راحت، از دوام بالایی برخوردار می باشد. همچنین در مقابل حرارت، گرما و شکستگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. از دیگر مزایای اصلی پارکت های لمینت می توان به خاصیت عدم نفوذ پذیری آب و رطوبت اشاره نمود که به عنوان بهترین پارکت برای محیط های شرجی و رطوبتی می باشد.

پارکت لمینت یونیک ساخت ایران، پارکت لمینت شانو ساخت چین، پارکت لمینت انزو ساخت ایران، پارکت لمینت وسن ساخت چین، پارکت لمینت باربادوس ساخت چین، پارکت لمینت هولزیمر ساخت آلمان، پارکت لمینتت واریو ساخت ترکیه و پارکت لمینت تراکلیک ساخت ترکیه تنها تعدادی از نمونه های پارکت لمینت ضد آب در کلاس و رنگ بندی های متفاوت می باشند، که می توانید بر مبنای سلیقۀ شخصی یا سبک دکوراسیون داخلی از پارکت های لمینت سبک مدرن و یا پارکت لمینت سبک کلاسیک استفاده کنید.  برای سفارش خرید پارکت لمینت آیدا به سایت مراجعه کنید.

فروش پارکت لمینت در تهران و سایر شهرستان ها

عمدۀ فروش پارکت های لمینت در استان تهران صورت می گیرد و سپس به سایر شهرستان ها عرضه می شوند. به همین دلیل آمار خرید و فروش پارکت در تهران بیشتر از سایر شهرستان ها می باشد. همچنین تنوع جنس و طرح پارکت لمینت ارزان در تهران بیشتر از شهرستان ها می باشد. از این رو می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه های پخش انواع پارکت در تهران، سفارش خرید پارکت مورد دلخواه خود را ثبت کنید و پارکت ها را در استان محل زندگی خود تحویل بگیرید.

فروشگاه دکور آفیس فروش و پخش انواع پارکت لمینت ارزان و باکیفیت را در تهران و سراسر کشور، با استفاده از نیروی با تجربه و متخصص انجام می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()