آسمان مجازی یکی از طرح های زیبا در عرصۀ تزئینات دکوراسیون داخلی محسوب می شود. سقف بعد از دیوار یکی از مکان هایی می باشد که تزئین آن نقش بسزایی در زیبایی و نمای کلی فضای محیط دارد. به همین خاطر از امکانات سقف کاذب و یا سفارش انواع آسمان مجازی برای جلوه دادن به محیط سقف استفاده می شود. از قدیم با ایجاد نقش و نگارهای متنوعی بر روی گچ و سنگ، زیبایی خاصی را بر روی سقف و دیوار پدیدار می نمودند که مشمول هزینه های سنگین بود. در حال حاضر با کمترین هزینه می توان جلوه و نمای محیط را جذاب و خیره کننده نمایش داد و ارزش ملک را بهبود بخشید.

امروزه استفاده از سقف های کاذب، پوسترهای سقفی به راحتی زیبایی حیرت آوری را می توان در محیط بوجود آورد و در صورت تمایل با نصب پوستر سقفی با طرح دیگر، به فضا تنوع شگفت انگیزی ایجاد نمود.

انواع آسمان مجازی

سقف آسمان مجازی از طلق مقاوم طراحی شده است که به روش های متفاوتی چون بک لایت، استیکر و یا چاپ مستقیم طرح بر روی تایل های پلکسی صورت می گیرد. بنابراین آثار متنوعی از آسمان های مجازی را می توانید در بازار مشاهده کنید که توسط شبکه بندی فلزی و یا قاب های گچی به دور خود، مستحکم نگهداری می شوند و دارای ابعاد استاندارد 60*60 سانتی متر با ضخامت 2 میلی متر می باشند، که در صورت نیاز می توان بر اساس خرید آسمان مجازی سفارشی، ابعاد قاب ها را طراحی نمود. آسمان های مجازی طرح رومی، آسمان های مجازی طرح گل، آسمان های مجازی طرح های اسلیمی و سنتی، پوستر سقفی طرح آسمان و ابر و ... تعدادی از طرح های متنوع در عرصۀ طراحی آسمان های مجازی می باشد که در بازار و فروشگاه های عرضه تزئینات دکوراسیون داخلی می توان با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمود. برای سفارش خرید آسمان مجازی با طرح شکوفه و آسمان به سایت مراجعه کنید.

خرید آسمان مجازی

امروزه اکثر افراد به دلیل هزینه های بالایی که تجهیزات و لوازم خانگی دارد، ترجیح می دهند با خرید آسمان های مجازی، سقف کشسان، پوستر دیواری و مواردی از این قبیل با پرداخت حداقل هزینه، زیبایی محیط را دو چندان کنند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس چندین سال است که به صورت حرفه در حوزۀ فروش انواع لوازم دکوراسیون داخلی فعالیت دارد. این فروشگاه چاپ و فروش انواع آسمان مجازی را در طرح های متنوع و زیبا با قیمت ارزان انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش و طراحی آسمان مجازی فروشگاه تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()