تابلو نقاشی یکی از لوازم دکوری محسوب می شود که از قدیم در محیط منازل به کار برده می شود. در ابتدا تابلوهای نقاشی سبک و سیاق طرح های مناظر طبیعی و چهره های انسان داشت ولی به مرور زمان سبک طراحی تابلوهای نقاشی تغییر پیدا کرد و از طرح های تلفیقی برای طراحی تابلوهای نقاشی استفاده نمودند. که در نتیجه میزان فروش تابلوهای نقاشی افزایش پیدا کرد و چاپ تابلوهای نقاشی با سبک های مدرن و کلاسیک رواج پیدا کرد. که امروزه می توان انواع تابلو نقاشی ارزان را خریداری نمود و متناسب با فضای دکوراسیون داخلی از زیبایی تابلوها در مکان های مناسب بهره برد. نصب تابلوهای نقاشی بسیار ساده می باشد و تمام افراد می توانند با یک یا چند عدد میخ، نصب تابلوها را بر روی دیوار انجام دهند.

فروش انواع تابلو نقاشی

در دنیای امروز که هنر حرف اول را می زند و افراد هنرمند در حال ثبت آثار زیبای خود می باشند، می توانیم انواع تابلو را در طرح های مختلف مشاهده نمائیم که نمایش دهندۀ افکار هنرمند و آداب و رسوم یک ملّت می باشد. به همین دلیل می توان انواع تابلو نقاشی مدرن، کلاسیک، انواع تابلو گل نقاشی ارزان ، انواع تابلو نقاشی کلاسیک، انواع تابلو نقاشی گل و طرح های اسلیمی و سنتی را مشاهده نمود که بر مبنای سلیقه و سبک دکوراسیون می توان از هر یک تابلوها برای تزئین دیوا استفاده کرد. در سال های اخیر استفاده از اشعار ایرانی و خطوط نستعلیق در طراحی تابلوهای نقاشی، زیبایی تابلوها را بهبود بخشیده است و علاقه مندان زیادی در سراسر ایران و حتی در سطح بین المللی پیدا کرده است و می توان در محیط های مختلفی  این آثار را مشاهده نمود.

قیمت تابلو نقاشی

خرید و فروش تابلو تنها به ایران اختصاص ندارد و تمام کشورها برای طراحی دکوراسیون داخلی از طرح های زیبای تابلوهای نقاشی کمک می گیرند تا بتوانند یکنواختی فضای محیط را از بین ببرند و جلوۀ زیبایی به محیط ببخشند. همانطور که آگاه هستید در بازار انواع تابلو نقاشی ارزان و تابلوهای گران قیمت به فروش می رسند که قیمت تابلوهای نقاشی به فاکتورهایی چون ابعاد تابلو، جنس تابلو و طراح تابلو بستگی دارد.

از این رو فروشگاه دکور آفیس متناسب با سلیقۀ مشتریان، انواع تابلو نقاشی ارزان را در طرح های مختلف به فروش می رساند. تنها با خرید تابلو نقاشی کوچک می توانید سادگی دیوار را از بین ببرید، در نتیجه زیبایی و مفهوم خاصی به فضا ببخشید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()