پارکت نمونۀ دیگری از پوشش های کف می باشد که در دستۀ دیگری از کفپوش ها عرضه می شوند. فروش پارکت چوبی از سال های گذشته در کشورهای مختلف صورت می گرفت که به مرور زمان برای بهبود کیفیت پارکت ها، از متریال مقاوم تری استفاده قرار گرفته شد. در نهایت منجر به ساخت انواع پارکت لمینت یا به عبارتی انواع پارکت ضد آب گشت. از نقاط ضعف پارکت ها می توان به نفوذ آب به لایۀ چوب پارکت ها اشاره نمود که استفاده از پارکت ها را محدود نمود.

انواع کفپوش پارکت

درحالیکه پارکت های شبه چوب که از لمینت و لایه های پی وی سی ساخته شدند و مشکل استحکام در برابر آب را مرتفع ساختند. این مسئله باعث شده که امروزه نوع کفپوش استخرها، آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها، هتل ها و اماکنی که ارتباط بیشتری با آب و شستشو دارند را به صورت پارکت ضد آب مشاهده نمائیم. به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می دهند خرید پارکت لمینت یشیل داشته باشند تا اینکه از پارکت های چوبی استفاده کنند و به مشکل بر بخورند. البته خرید پارکت ها به المان های زیادی بستگی دارد تا بتواند کارایی لازم را در مکان مورد نظر داشته باشد.

خرید پارکت شبه چوب

از جمله اِلمان های انتخاب بهترین پارکت، استحکام در برابر نفوذ آب، سایش و خوردگی، ضربه، زیبایی طرح، تنوع ابعاد، شرایط محیطی و قیمت پارکت را نام برد که هر کدام از این ملاک ها تأثیر مستقیم بر قیمت و دوام پارکت ها دارد. پس برای خرید پارکت با کیفیت منطقی هست که دانش خود را در رابطه با تنوع محصولات کفپوش به صورت اینترنتی افزایش دهید.

همچنین می توانید با مرکز فروش فروشگاه دکور آفیس تماس حاصل فرمائید و پس از ارائۀ اطلاعات جامعی نسبت به مکانی که قرار است پارکت شود، بهترین پارکت ارزان و با کیفیت را با گارانتی خریداری نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 680
نمایش همه
علاقه مندی ها ()