پارکت از تجهیزات دکوراسیون داخلی است که متناسب با پوشش کف ساخته شده اند. پارکت ها از برش های الوار چوب ساخته می شوند، دارای طرح، ضخامت و ابعاد متفاوتی می باشند که باعث تنوع پارکت ها در بازار گشته است. بنابراین خرید و فروش پارکت افزایش یافته است و منجر به ساخت پارکت های مقاوم تر و ضد آب چون پارکت لمینت شده است.

پارکت لمینت مقاوم و مستحکم

زیبایی، استحکام بالا، ویژگی ضد آب، ضد باکتریای و صیقلی بودن سطوح کفپوش پارکت ها باعث گردیده تا مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته شود و کشورهای مختلفی از جمله ایران اقدام به تولید انواع پارکت از جمله لمینت بپردازند. به عنوان مثال پارکت لمینت دنیز ساخت ایران می باشد که دارای کفیت بالا و قیمت ارزان می باشد و در عین حال دارای 10 ترکیب رنگی می باشد و متناسب با مکان های مسکونی تولید نموده اند.

به دلیل تنوع بی شمار پارکت ها، خرید پارکت نیاز به دانش و آگاهی دارد که می توانید به صورت اینترنتی اطلاعات جامعی از تنوع محصولات پوشانندۀ کف بدست آورید.

خرید و فروش پارکت لمینت

از جمله فاکتورهای مهم برای خرید انواع پارکت و لمینت مانند خرید پارکت لمینت z4 می توان به کیفیت پارکت ها، استحکام، میزان مقاومت در برابر نفوذ پذیری آب، مقاومت در برابر ضربه و سایش، عدم حساسیت، ابعاد، طرح و رنگ بندی اشاره نمود که ارتباط مستقیم با قیمت پارکت و طول عمر پارکت ها دارند. برای مثال برای استخرها باید از پارکت ضد آب استفاده نمود که آب به لایه های پارکت نفوذ نداشته باشد یا به عنوان مثال برای رستوران ها باید از پارکت لمینت کلاس AC4 یا AC5 باید استفاده شود که میزان تردد افراد زیاد می باشند.

از این رو برای أخذ مشاورۀ رایگان در رابطه با خرید پارکت ارزان و مقاوم می توانید با واحد فروش فروشگاه دکور آفیس تماس داشته باشید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()