پرده چاپی یکی از تکنولوژی جدید در محصولات چاپی می باشد. امروزه دستگاه های چاپ، مدرن و پیشرفته شده اند و برخی از آنها قابلیت چاپ انواع تصاویر بر روی پارچه را دارا می باشند. از این رو در بازار می توانید انواع پرده پانچ چاپی را مشاهده نمائید که از نظر طرح و نقش با دیگر پرده ها بسیار متفاوت و در عین حال زیبا می باشند. پرده های چاپی این اجازه را می دهد تا بتوانیم متناسب با سلیقه، تصاویر مورد دلخواه خود را بر روی پرده های اتاق و سالن پذیرایی خود داشته باشیم و فضای محیط خود را به دیگران، بیش از پیش زیبا و منحصر به فرد نشان دهیم. به عبارتی امکان سفارش پرده چاپی با طرح دلخواه فراهم می باشد و فروشگاه های توزیع لوازم دکوراتیو قادر به أخذ سفارشات پرده پانچ چاپی سفارشی با کیفیت عالی و قیمت مناسب  برای مشتریان می باشند.

پرده چاپی چیست؟

پرده های چاپی در واقع همان پارچه های پرده با طرح های متنوع می باشند. به عبارتی می توانید تصاویر مورد دلخواه خود را بر روی پارچه های پرده مشاهده نمائید و زیبایی و جلوۀ منزل خود را چندین برابر کنید. پرده های چاپی طرح صورت ، پرده های چاپی با طرح های اسلیمی و نقوش اسلامی، پرده های چاپی با طرح های گل و مناظر طبیعی و همچنین پرده های چاپی طرح های کودکانه نمونه هایی از انواع پرده های پانچ چاپی می باشند. از مهمترین ویژگی های پرده های چاپی می توان به قابلیت شستشو، تثبیت طرح، ابعاد متفاوت و تنوع طرح اشاره نمود. امروزه انواع پرده چاپی را می توان در بازار مشاهده نمود که از جنس های مختلف تهیه شده اند و به راحتی می توان آنها را شست، بدون آنکه طرح پارچه کیفیت خود را از دست بدهد.

خرید پرده چاپی

برای خرید انواع پرده پانچ چاپ باید به فروشگاه های لوازم و تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید و سپس بر اساس سلیقه و طرح مورد علاقۀ خود، پرده چاپی ارزان و با کیفیت را خریداری نمائید. همچنین در صورت نیاز می توانید پرده چاپی سفارشی بدهید و تصاویر مورد دلخواه خود را بر روی پرده ها چاپ کنند.

بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوۀ خرید و سفارش پرده های چاپی، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به وب سایت دکور آفیس می توانید تعدادی از نمونه کارهای پرده های پانچ چاپی را مشاهده نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()