طرح توجیهی از جمله خدماتی است که در سال های اخیر نقش بسزایی در موفقیت انجام پروژه های اقتصادی داشته است. شرکت مهندسین مشاور مطصا با استفاده از پرسنل مجرب و متخصص از دانشگاه های برتر می تواند مشاوره های اقتصادی و سرمایه گذاری را به بنگاه های خصوصی و دولتی ارائه دهد و شما را در امر اجرای پروژه با موفقیت یاری کند. برای سفارش طرح توجیهی با بودجه ی کم  به سایت مراجعه نمایید.

نحوۀ سفارش طرح توجیهی

برای دریافت خدمات طرح توجیهی می توانید با بنگاه ارائه خدمات طرح توجیهی مطصا ارتباط برقرار کنید و با بیان تمام مسائل مربوط به کسب وکار و سرمایه گذاری خود، پس از هماهنگی های لازم خدمات مشاوره اقتصادی و هر نوع فعالتی که شما برای اجرای پروژه اتان به آن احتیاج دارید را با ثبت قرارداد دریافت خواهید کرد. برای اطلاع از سفارش طرح توجیهی کاغذ از کاغذ باطله  با ما تماس بگیرید.

از جمله خدمات کانون مشاوره طرح توجیهی می توان به مسائلی چون تعیین اولویت های سرمایه گذاری، ارائه ایده و همکاری تا پایان اجرای پروژه، تأمین ماشین آلات صنعتی، جذب سرمایه گذاری و بررسی نوع سرمایه گذاری، تحلیل صنعت و کسب و کار اجرایی، ارائه خدمات طرح توجیهی مرتبط با نوع فعالیت، بررسی نیاز بازار و نیاز مردم و ارائه بهترین طرح اقتصادی مطابق با نیاز روز جامعه و ... اشاره نمود. بررسی هر کدام از موارد نیاز به دانش کافی دارد و افرادی که در حال راه اندازی پروژه های اجرایی می باشند، برای آنکه به موفقیت دست یاند و حین اجرای کار با مشکل مواجه نشوند، باید از چنین بنگاه های امکانسنجی اقتصادی پروژه استفاده نمایند.

برای آنکه بتوانید طرح توجیهی و مدیریت خود را بهترین شکل ممکن انجام دهید، باید تمام جوانب و مسائل مرتبط با نیاز اجرای پروژه را مورد بررسی قرار دهید تا به موفقیت دست یابید. پس بهتر است با دریافت مشاوره از سوی اساتید مجرب و حرفه ای، میزان موفقیت اجرای پروژه را افزایش دهید و راهبرد موفقیت آمیزی را پیش روی خود قرار دهید.

آدرس :تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴    

  تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 760
نمایش همه
علاقه مندی ها ()