پوستر کاغذ دیواری از جمله محصولات دکوراسیون داخلی است که به عنوان محصولات دیوارپوش به کار برده می شوند. در دنیای امروز تمایل افراد برای ایجاد تغییر و تحول در سبک زندگی موجب گشته تا چاپ کاغذ دیواری متحول گردد و چاپ پوستر کاغذ دیواری سفارشی افزایش پیدا کند. به همین جهت در حال حاضر شاهد نصب انواع پوستر دیواری خاص در محیط های مختلف می باشیم.

چاپ پوستر کاغذ دیواری سفارشی

پوسترهای دیواری مشاغل نمونه هایی از جمله پوسترهای سفارشی می باشند که متناسب با مشاغل مختلف چاپ می شوند و در محیط های اداری و تجاری بر روی دیوارهای مختلف نصب می شوند. به عنوان مثال پوستر غذاهای فست فود متناسب با مشاغل رستوران و مغازه های فست فود چاپ می شوند تا نمای بهتری از مشاغل را نمایش داده باشند. همچنین برای مشاغل معماری و ساختمان سازی، چاپ پوسترهای پروژه های ساختمانی و معماری بهترین گزینه برای نمایش پروژه های کاری در حال انجام می باشند. به همین دلیل به راحتی می توان متناسب با نیاز، سلیقه و سبک مورد دلخواه، سفارش چاپ انواع پوستر و کاغذ دیواری را به مراکز پخش پوستر دیواری در ابعاد مورد دلخواه خود بدهید. برای خرید پوستر دیواری گل سه بعدی به سایت مراجعه کنید. برای خرید به سایت مراجعه کنید.

 

قیمت پوستر کاغذ دیواری سفارشی

نکتۀ کلیدی در رابطه با قیمت چاپ پوستر کاغذ دیواری سفارشی، به فاکتورهای مختلف چون ابعاد پوستر، نوع جنس کاغذ پوستر، طرح پوستر و ویژگی های کاغذ دیواری دارد که قابل شست شو، مستحکم و مقاوم در برابر اشعۀ نور باشند. به همین دلایل می توان انواع کاغذ دیواری ارزان یا پوستر دیواری ارزان را با کیفیت مورد دلخواه سفارش داد و یا خریداری نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوۀ سفارش پوستر دیواری یا کاغذ دیواری با طرح دلخواه، می توانید با واحد فروش فروشگاه دکور آفیس تماس حاصل فرمائید. همچنین از طریق وب سایت دکور آفیس نیز می توانید ثبت سفارش محصولات دکوراتیو مورد دلخواه خود را داشته باشید.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()