پوستر کاغذ دیواری به عنوان سبک جدیدی از کاغذهای دیواری طراحی شده اند تا زیبایی خاص و ویژه ای را به نمایش بگذارند. به دلیل خاص بودن تصاویر پوسترها، فروش پوستر کاغذ دیواری نسبت به کاغذهای دیواری بیشتر می باشد چون تصاویر کامل و جامعی را به نمایش می گذارند. پوستر دیواری در هر فضا و دکوراسیون داخلی که بر روی دیوار نصب گردد، نمای زیبای وصف ناپذیری را نمایش می دهد. برای اطلاع از قیمت پوستر کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

پوستر کاغذ دیواری 3D

تنوع تصاویر پوستر دیواری بسیار زیاد می باشد و این مسئله موجب گشته انواع پوستر کاغذ دیواری 3D طراحی شود و تصاویر کاغذهای دیواری را واقعی تر طراحی کنند. بنابراین انواع پوستر دیواری مشاغل، پوستر دیواری شهری و تاریخی، پوسترهای دیواری کلاسیک و سنتی، پوستر تصاویر ماشین و موتور و غیره را به بهترین شکل چاپ می نمایند که بسیار شیک و شکیل می باشند. پوسترها را می توان بر روی دیوارهای مکان های مختلف نصب نمود چون تنوع تصاویر پوسترها آنقدر زیاد می باشند که می توان با هر دکوراسیون داخلی سِت نمود و به کار برد. از این انتخاب پوستر و کاغذ دیواری بسیار راحت تر از قبل می باشد. به عنوان مثال برای محیط اداری مهندسی ساختمان می توان از پوسترهای دیواری سازه های معماری و ساختمان استفاده نمود و به بهترین شکل ممکن نوع فعالیت خود را به مراجعه کنندگان معرفی کرد. برای خرید پوستر دیواری شهری و تاریخی به سایت مراجعه کنید.

 

پوسترکاغذ دیواری قیمت ارزان

به دلیل تنوع طرح پوسترهای کاغذ دیواری، قیمت پوستر دیواری ارزان تر از گذشته شده است و تمام افراد توان مالی مورد نیاز را برای خرید بهترین پوستر دیواری با کفیت عالی خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت پوستر و خرید مناسب ترین سبک پوستر دیواری سه بعدی یا ساده می توانید با تیم فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید و پس از أخذ مشاوره، بهترین پوستر را بر روی دیوار محل مورد نظر خود نصب کنید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()