چاپ کاغذ دیواری سه بعدی از جدیدترین فناوری های ساخت دستگاه های چاپ مدرن می باشد. پرینترهای چاپ کاغذ دیواری، قادر به چاپ انواع کاغذ دیواری 3D می باشند که از جذابیت خاصی برخوردار می باشند. همچنین در حال حاضر امکان چاپ کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی برای علاقه مندان فراهم می باشد و فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، چنین خدماتی را با هدف جلب رضایت مشتریان به آنها ارائه می دهند. علاوه بر آن امکان تبدیل تصاویر به پوسترهای سه بعدی نیز وجود دارد.

هنگامی که وارد منزل می شوید، اولین نمایی که به چشم شما می آید، قطعاً دیوار می باشد. بنابراین با استفاده از طرح های مختلف کاغذ دیواری ساده و سه بعدی می توان جلوه و زیبایی محیط زندگی خود را چندین برابر نمائید و فضای زندگی را برای ساکنین شاد و دلنشین نمائید.

چاپ کاغذ دیواری سه بعدی اختصاصی

دیوار سفید، زندگی را یکنواخت می کند و این در حالی است که با انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی طرح مورد دلخواه خود، به راحتی می توانید خود را در مکان و موقعیت تصاویر کاغذهای دیواری تصور کنید و در مدت زمان کوتاهی تنها به زیبایی طبیعت و مناظر کاغذ دیواری توجه داشته باشید. در نتیجه احساس بهتری به شما دست خواهد داد و آرامش بیشتری خواهید داشت. برای نمونه می توانید آلبوم کاغذ دیواری سه بعدی آریا که محصول ساخت چین می باشد را مشاهده نمائید که نمایی از تصاویر پارکت، طرح های دیوارکاری سنگ و آجر و غیره می باشند که با نصب هر کدام از کاغذهای دیواری بر روی دیوار منزل و محیط اداری، می توانید با حداقل هزینه، محیط مدرنی را برای خود بوجود آورید. بنابراین به راحتی می توانید تنها با انتخاب بهترین پوستر دیواری سه بعدی، زیبایی را با کمترین ایجاد کنید و گرما و صمیمیت فضا را چندین برابر نمایش دهید. برای خرید کاغذ دیواری های سه بعدی جدید به سایت مراجعه کنید.

قیمت چاپ کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی

در دنیای امروز به راحتی می توان سفارش چاپ کاغذ دیواری 3D مورد دلخواه خود را در ابعاد و طرح های مورد پسند خود به فروشگاه های پخش کنندۀ تجهیزات دکوراتیو دهید. بنابراین می توانید با توجه به فاکتورهای مختلفی چون انتخاب جنس کاغذ و طرح تصاویر در اندازه های مختلف، سفارش چاپ کاغذ دیواری سه بعدی ارزان بدهید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت چاپ پوستر دیواری سه بعدی سفارشی می توانید با مرکز فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید و پرسش های خود را در خصوص نحوۀ خرید و نصب انواع کاغذ دیواری مطرح نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()