کاغذ دیواری سه بعدی یکی از جدیدترین محصولات تولیدی لوازم دکوراتیو کاغذ دیواری می باشد که در سراسر کشورها مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. کاربرد کاغذ دیواری از گذشته های دور در زندگی افراد مجلل مشاهده می شد و این در حالی است که امروزه تمکن مالی خیلی از افراد به خرید انواع کاغذ دیواری و همچنین خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی نیز می رسد تا بتوانند از این امکانات برای زیباتر جلوه دادن فضای داخلی محیط زندگی خود بهره مند گردند. به عبارتی با خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان در پشت تلویزیون می توان یک تغییر بزرگ و چشمگیر را در فضای داخلی منزل ایجاد نمود که چشم میهمانان و بینندگان را حتماً به خود مسحور خواهد نمود. از این رو دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای تغییر دکوراسیون وجود ندارد.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

در بازار فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی و انواع پوستر دیواری سه بعدی را مشاهده می کنید، که نیاز کمی نسبت به وجه تمایز آنها آگاهی داشته باشید. کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی همانند کاغذ دیواری ساده می باشد، با این تفاوت که روی کاغذ دیواری، طرح های سه بعدی قرار دارد که جلوۀ واقعی تری از تصاویر را به بیننده نشان می دهد و تصاویر به صورت تکراری در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند. مثل آلبوم کاغذ دیواری سه بعدی مادرنو که تصاویر دیوارچین سنگی را به بیننده تداعی می کند. طرح های پوستر دیواری سه بعدی نیز همین مشخصات را در بر می گیرد ولی با این تفاوت که یک تصویر کامل را تشکیل می دهد. پوستر دیواری سه بعدی بهترین گزینه برای پوشش دادن فضای مشخص شدۀ کوچک می باشد. در حالیکه کاغذ های دیواری را باید برای تمام فضای اتاق، سالن، راهرو و غیره استفاده نمود تا زیبایی طرح را بیشتر نمایش دهد. برای سفارش کاغذ دیواری های خاص سفارشی به سایت مراجعه کنید.

پخش کاغذ دیواری سه بعدی در تهران

معمولاً اولویت پخش کاغذ دیواری سه بعدی در استان تهران می باشد و سپس به دیگر استان ها نیز عرضه می شود. به عبارتی انواع طرح کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی و سایر محصولاتی از این قبیل در تهران بیشتر مشاهده می شود و خواستار زیادی دارد و سایر شهرستان ها برای خرید به بازار تهران مراجعه می کنند.

فروشگاه دکور آفیس در عرصۀ پخش انواع کاغذ دیواری سه بعدی و ساده در تهران فعالیت دارد و امکان پخش کاغذ دیواری سه بعدی در شهرستان ها را نیز به صورت اینترنتی فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()