خرید پارکت نیاز به کمی بررسی، تفحس و کسب تجربه دارد. بنابراین پیش از اقدام به خرید انواع پارکت ، بهتر است جنس های پارکت و شرایط محیطی محل زندگی خود را بشناسید. امروزه خیلی از افراد علاقه مند هستند که دکوراسیون داخلی محیطی که در آن زندگی و یا کار می کنند را تغییر داده و ارتقاء بدهند. از این رو اولین گزینۀ تغییر را بازسازی کف خانه می دانند و انواع سرامیک و پارکت ها را به عنوان بهترین گزینه های پیش روی خود به حساب می آورند. که انتخاب هر کدام از آنها بر اساس سلیقۀ فرد صورت می گیرد. امّا در ادامه می خواهیم به نکاتی در رابطه با ویژگی های پارکت و انواع پارکت اشاره کنیم.

پارکت ها به عنوان نوعی کفپوش محسوب می شود که از لایه های چوب طبیعی برای ساخت پارکت ها استفاده می شود. فرآیند تولید پارکت ها بسیار ساده می باشد چون چوب درختان به الوار تبدیل می شوند و سپس در ابعاد کوچک تر برش داده می شوند و پس از آن برای آنکه نسبت به شرایط محیطی مقاوم باشند با لاک و ساب لایه های رویی پارکت ها را صیقل می دهند تا جلاء پیدا کند. برای سفارش پارکت لمینت ترکیه به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع پارکت

پارکت ها به دلیل آنکه از جنس چوب طبیعی ساخته می شوند گران تمام می شوند، به همین دلیل تولیدکنندگان پارکت ها تصمیم به ساخت انواع پارکت چوب مصنوعی نمودند که مشتری پسند باشد و در ضمن قیمت پارکت ارزان باشد و اکثر افراد توان خرید پارکت ها را داشته باشند، انواع پارکت لمینت ترکیه ای، انواع پارکت لمینت چینی و آلمانی نمونه هایی از پارکت های چوب مصنوعی می باشند که در بازار به فروش می رسند.

در واقع قیمت خرید پارکت لمینت ارزان تر از پارکت ها می باشد چون از لایه های فشرده چوب ساخته می شوند و هزینۀ تولید این نوع پارکت ها ارزان تمام می شود. در ضمن دارای قابلیت های ضد آب، تنوع طرح، رنگ و ابعاد می باشند.

خرید اینترنتی پارکت ارزان

با گسترش اینترنت و ایجاد کسب و کارهای اینترنتی، امکان خرید اینترنتی انواع پارکت فراهم می باشد. همچنین با سفارش خرید اینترنتی پارکت، می توانید پارکت ارزان با کیفیت خریداری نمائید که از مزایای خرید اینترنتی انواع پارکت می باشد.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است در حوزۀ خرید و فروش انواع پارکت فعالیت دارد و بستر را برای فروش اینترنتی پارکت و پارکت لمینت ارزان برای مشتریان فراهم نموده است.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()