پارکت از جمله محصولات دکوراتیو می باشد که برای پوشش کف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید پیشرفت فناوری موجب گشته تا متریال مقاوم و مستحکم و همچنین در عین حال زیبا برای مصارف دکوراسیون داخلی تولید شوند و در مکان های مناسب به کار گرفته شوند. خرید انواع پارکت نیز یکی از این گزینه ها می باشد. کفپوش پارکت از برش های چوب درختان ساخته می شوند که زیبایی خاصی را با خود به همراه می آورند و فضای داخلی که با پارکت ها کفپوش شده اند، عطر درختان موجود در طبیعت را در فضا پرآکنده می سازند. به همین دلیل رفته رفته بر تعداد مشتریان پارکت ها افزوده شد و تنوع محصولات کفپوش پارکت افزایش پیدا کرد و انواع پارکت لمینت تولید و به بازار عرضه گشت.

انواع پارکت

همانطور که می دانید پارکت ها که از چوب طبیعی ساخته شده اند، نسبت به رطوبت و آب مقاومت بالایی را از خود نشان نمی دهند. در نتیجه این مسئله، تولید کنندگان را وادار کرد تا کفپوش های مقاوم به آب و ضربه را تولید کنند تا طول عمر کفپوش ها افزایش پیدا کند. در نهایت با استفاده از لایه های فشرده چوب که از جمله ورقه های MDF را گزینه ای مناسب برای ساخت پارکت مقاوم دانستند که در انتها منجربه ساخت انواع پارکت لمینت ضد آب شد. لمینت ها دارای مغز فشردۀ HDF می باشند که با لایه های PVC و LVT پوشانده می شوند تا نسبت به آب مقاومت بیشتری از خود نشان دهند. از این رو پارکت های لمینت با عنوان پارکت ضد آب به بازار معرفی شدند و مورد استقبال طراحان دکوراسیون سراسر کشورها قرار گرفته شد. علاوه بر استحکام بالا نسبت به آب، مقاومت بالایی نسبت به ضربه و خط و خش دارند و به راحتی شکسته نمی شوند، در نتیجه بیش از پیش به کفپوش های لمینت علاقه مند شدند. برای سفارش انواع پارکت لمینت یونیک به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت

بررسی مشخصات فنی پارکت ها و آگاهی از شرایط محیطی محل مورد نظر از مهمترین نکات خرید پارکت و پارکت لمینت محسوب می شوند. به عنوان مثال برای آشپزخانه ها پهتر است از پارکت لمینت استفاده شود و این در حالی است که برای اتاق خواب و میهمان می توان از پارکت معمولی استفاده نمود.

در نتیجه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب مناسب ترین پارکت، می توانید با واحد فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید و پرسنل فروش پارکت، می توانند شما را در این زمینه یاری کنند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 736
نمایش همه
علاقه مندی ها ()