کاغذ دیواری با قابلیت شستشو می تواند کمک کند تا لکه هایی که بر روی سطوح کاغذ دیواری به وجود می آید را به راحتی پاکیزه نمود. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری قابل شستشو بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر کاغذهای دیواری که چاپ می شوند از الیاف با کیفیت و تکنولوژی نانو بهره گرفته می شود که دارای لایۀ PVC با ضخامت های بالا می باشند که به راحتی بتوان با دستمال مرطوب آلودگی های سطوح را از بین برد. ضمن اینکه اینگونه کاغذهای دیواری برای اتاق کودک مناسب می باشند.

چاپ کاغذ دیواری سفارشی

سال های اخیر صنعت محصولات دکوراتیو رونق یافته است و موجب گشته تا چاپ کاغذ دیواری سفارشی نیز برای مشتریان فراهم باشد. بنابراین مشتریان گرامی می توانند بر مبنای سلیقه و نیاز شخصی خود، سفارش چاپ کاغذ دیواری طرح مورد دلخواه خود را با رنگ، ابعاد و قیمت مورد نظر خود بدهند. به همین دلیل می توانید دکوراسیون محیط زندگی خود را خاص طراحی کنید و سبک متفاوتی را بوجود آورید. از این رو افراد زیادی از کاغذهای دیواری خاص سفارشی در ابعاد مختلف استقبال می کنند تا بتوانند نمای محل کار و زندگی خود را خاص و ویژه نمایش دهند. به عنوان مثال چاپ کاغذ دیواری سفارشی می تواند برگرفته از خطوط نستعلیق، اشعار، تصاویر شخصی، تصاویر پروژه های کاری، تصاویر شخصیت های کارتنی، انتخاب تصاویر چهره و طبیعت باشد. برای خرید کاغذ دیواری نیو روما به سایت مراجعه کنید.

قیمت کاغذ دیواری سفارشی

در نتیجه با توجه به مطالب بالا می توان قیمت چاپ کاغذ دیواری سفارشی را وابسته به ابعاد، طرح، جنس کاغذ و موادی از این قبیل دانست. از این رو امکان سفارش کاغذ دیواری با قیمت ارزان نیز وجود دارد.

فروشگاه دکور آفیس می تواند شما را برای انتخاب بهترین جنس کاغذ دیواری و یا سفارش کاغذ دیواری خاص یاری نماید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()