کاغذ دیواری یا دیوارپوش از گذشته های دور طرفداران بی شماری داشت و افراد اشراف بیشتر تمایل به استفاده از کاغذهای دیواری داشتند و توان مالی مورد نیاز را برای خرید و فروش کاغذ دیواری داشتند. ولی به مرور زمان تکنولوژی دستگاه های چاپ پیشرفت نمود و چاپ کاغذ دیواری گسترش پیدا کرد و تنوع آلبوم های کاغذ دیواری افزایش پیدا کرد و باعث شد قیمت خرید کاغذ دیواری کاهش یابد. همچنین شاهد فروش کاغذهای دیواری برجسته باشیم.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذهای دیواری سه بعدی حاصل دستگاه های چاپ مدرن می باشد که آثار جدیدی را خلق می کند که زیبا، مدرن و شکیل می باشند. همانطور که از نام کاغذ دیواری سه بعدی مشخص است، تصاویر واقعی تری را از طرح ها نشان می دهد و از زیبایی خاصی برخوردار می باشند. در حال حاضر فروش کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی افزایش یافته است و به عنوان یکی از بهترین گزینه های تغییرات دکوراسیون به حساب می آید. انواع کاغذ دیواری اسمارت در سایت موجود می باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی نیز همانند کاغذ دیواری ساده دارای آلبوم و کاتالوگ تصاویر کاغذ دیواری می باشد و مسئلۀ انتخاب را برای مشتریان آسان تر می کند. چون با مشاهدۀ تصاویر کاغذ دیواری بر روی دیوار، بهتر می توان سبک و رنگ بهترین کاغذ دیواری را تشخیص داد.

خرید کاغذ دیواری ارزان

برای خرید کاغذ دیواری ارزان باید به فاکتورهای متعددی توجه داشته باشید چون قیمت کاغذ دیواری به مسائلی چون ابعاد، قابلیت شست و شو، قابلیت آنتی باکتریال، استحکام طرح در برابر تابش نور، کیفیت چاپ، نوع طرح و برند وابسته می باشد. در نتیجه بر اساس مکانی که قرار است کاغذ دیواری را بر روی دیوار نصب کنید، بهترین کاغذ دیواری را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع کاغذ دیواری، با کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید و آنها شما را در انتخاب و خرید مناسب ترین کاغذ دیواری ارزان راهنمائی می کنند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()