کابینت ها با توجه به استفاده ای که روزانه از آن ها داریم باید از جنس خوبی برخوردار باشند. چه بهتر است یکبار برای مدت طولانی کابین را خریداری کنیم و سال ها از آن استفاده کنیم. اما بسیاری از مراکزی که ساخت کابینت ها را انجام می دهند از جنس های نامرغوب استفاده کرده و ساخت کابینت آشپزخانه را کاملا اصولی انجام نمی دهند که بعد از مدتی شاهد ناکارامدی این کابینت ها می شویم و باید هزینه ی دوباره برای ساخت و نصب کابینت آشپزخانه داشته باشیم. پس بعد از انتخاب مدل کابینت برای منزل یا اداره و یا محل کار خود نوبت به انتخاب مرکزی معتبر برای خرید انواع کابینت آشپزخانه می باشد. مراکزی که محصولات باکیفیتی را تولید می کنند و در زمینه ی ساخت کابینت تخصصی عمل می کنند بسیار حرفه ای تر از مراکز دیگر هستند. بنابراین کیفیت بر کمیت غالب بوده و براساس آن باید خرید را انجام دهیم.

انواع مختلف کابینت آشپزخانه

از انواع مختلف کابینت آشپزخانه می توانیم نمونه های فلزی و ام دی اف و مدل های جدیدی که تازه به بازار آمده اند نظیر کابینت های ممبران و غیره استفاده کنیم. کتابینت های فلزی به دلیل جذب رطوبت و زنگ زدگی در صورت از بین رفتن لایه ی رویین، طرفداران خیلی زیادی در بخش منازل و ادرات ندارد و بیشتر برای مراکز خدماتی و بیمارستان ها و رستوران ها و... استفاده می شوند زیرا دوام بالایی دارند و هزینه ی کمتری نسبت به نمونه های جدید دارند . اما در حال حاضر بیشتر کابینت های آشپزخانه در منازل از جنس چوب بوده و دارای طرح های مختلفی است. کابینت آشپزخانه ام دی اف زیبایی نقش و طرح داشته اما در مقابل رطوبت حساس است و با صدمه دیدن لایه ی رویین آن امکان نفوذ آب به داخل کابینت زیاد است. بنابراین برای مکان هایی که دارای رطوبت زیاد هستند توصیه نمی شود زیرا به سرعت کیفیت خود را از دست داده و پوسیده می شوند ولی برای محیط های دارای رطوبت کم می تواند بسیار کاربردی بوده و دوام خیلی خوبی هم داشته باشد.

ساخت و نصب کابینت آشپزخانه

مجموعه ی آکاژو دیزاین یک مجموعه ی تخصصی در حیطه ی ساخت و نصب کابینت آشپزخانه می باشد که در مجموعه ی خود دارای تنوع محصولات برای هر سلیقه ای است و به دلیل استفاده از متریال باکیفیت در ساخت کابینت ها ، محصولاتی باکیفیت بسیار بالا و زیبا را تولید می کند. برای اطلاع بیشتر از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()