در هر خانه ای کابینت به چشم می خورد. برای خریداری کابینت آشپزخانه معمولا به بازار مراجعه کرده و فردی اندازه گیری را انجام داده و سپس کابینت آشپزخانه مورد نظر ساخته می شود. اما همان طور که مشاهده می کنید هر یک از ما از یک نوع کابینت آشپزخانه بهره مند هستیم. در واقع کیفیت کابینت آشپزخانه از مهم ترین نکاتی است که در خرید انواع کابینت آشپزخانه باید به آن دقت داشته باشیم. کابینت های فلزی و استیل کم کم جای خود را به کابینت های چوبی داده اند. از انواع کابینت هایی که از چوب های فشرده ساخته می شود کابینت آشپزخانه ام دی اف، کابینت آشپزخانه هایگلاس، کابینت آشپزخانه ممبران و کابینت های روکش طبیعی هستند که به دلیل تنوع در طرح و رنگ امروزه مشتریان بیشتری دارند.

انواع کابینت های هایگلاس شبیه به کابینت ام دی اف بوده ولی با وجود لایه ای که روی آن را گرفته طبیعتا مقاومتی بیشتر از ام دی اف ها دارد. این لایه علاوه بر ایجاد مقاومت و جلوگیری از آسیب باعث زیبایی و براق بودن آن شده است. برخی از فروشندگان کابینت آشپزخانه خود سازنده بوده و کابینت ها را با قیمت بسیار مناسب تر در اختیار مشتریان قرار می دهند اما برخی کار های آماده را به فروش می رسانند و به دلیل وجود داشتن واسطه ها هزینه ی این کابینت ها مقداری گران تر بوده و با توجه به سازندگان مختلف کیفیت آن تضمینی نیست.

یکی از بزرگترین فروشندگان در زمینه ی کابینت های آشپزخانه باکیفیت

مجموعه ی آکاژو دیزاین یکی از بزرگترین فروشندگان در زمینه ی کابینت های آشپزخانه باکیفیت می باشد که با سال ها تلاش توانسته بهترین کابینت ها را به متقاضیانش عرضه دارد. مجموعه ی آکاژو دیزاین انواع کابینت آشپزخانه را با بهترین قیمت در بازار به فروش می رساند و با توجه به تنوع محصولاتش حق انتخاب بسیار زیادی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()