کابینت ها دارای طرح های مختلف و متنوعی هستند که هر سال نوع و مد جدیدی از آن ها روی کار می آیند و افرادی که به مدرن بودن دکوراسیون خود اهمیت می دهند مجبورند هر چند سال هزینه ی بالایی را بابت کابینت ها بپردازند. نوعی از کابینت ها که با گذشت زمان زیبایی خود را از دست نداده کابینت کلاسیک می باشد. کابینت کلاسیک با داشتن طرحی دلنشین و ساده همواره مورد استفاده ی افراد قرار گرفته است. خرید و فروش کابینت کلاسیک در تمامی فروشگاه ها انجام می گیرد زیرا این مدل از کابینت ها بیشترین طرفدار را دارد. کابینت کلاسیک کابینتی چوبی است که حس نوستالژی را برای ما می آورد.

کاربرد کابینت کلاسیک

از کابینت های آشپزخانه کلاسیک می توان برای آشپزخانه های کوچک هم استفاده کرد و بهترین نوع برای این آشچزخانه ها کابینت کلاسیک می باشد زیرا با حابت ساده ای که دارد خیلی جلوه نمی کند و باعث شلوغی خانه نمی گردد بنابراین از کابینت کلاسیک می توان برای هر آشپزخانه ای استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. کابینت کلاسیک نوعی است که همیشه در کشور های خارجی نیز طرفداران زیادی داشته و دیده می شود. در طراحی کابینت کلاسیک به کاربرد این نوع کابینت دقت بسیاری می شود. به دلیل ساده بودنش فضای بیشتری را در اختیار ما دارد و ما به راحتی می توانیم انواع ظروف و... را در آن جای دهیم در صورتی که اینه موضوع در مورد کابینت های دیگر که طرح دار هستند صدق نمی کند. کابینت کلاسیک قیمت های مناسبی هم دارند و با توجه به هر نوع بودجه ای می توان انواع آن را تهیه کرد.

انواع کابینت کلاسیک

برخی از انواع کابینت کلاسیک مانند نمونه های قدیمی دارای حکاکی در بدنه یا دسته هستند که بسیار زیبا بوده و زیبایی آن از مد افتادنی نمی باشد. اگر شما در تصمیم گیری درمورد انتخاب نوع کابینت برای آشپزخانه ی خود شده اید به شما پیشنهاد می شود تا از کابینت کلاسیک استفاده کنید زیرا انتخاب این نوع کابینت پشیمانی نخواهد داشت و شما از خرید خود راضی خواهید بود. برای خرید انواع کابینت های آشپزخانه مدرن و کلاسیک و طرح دار به سایت مجموعه آکاژو دیزاین از طریق لینک ها مراجعه بفرمایید و از محصولات دیدن کرده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید تا مسئولان ما پیگیر کار شما باشند. مجموعه آکاژو دیزاین از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز تولید کابینت در کشور می باشد.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()