میز ناهار خوری یکی دیگر از لوازم منزل می باشد که در دنیای امروز در تمام منازل در ابعاد مختلف می توان مشاهده نمود که بر مبنای تعداد اعضای خانواده خریداری می شود. از ابتدا انواع میز ناهار خوری در سبک های متفاوت طراحی می شد و مورد استفاده قرار می گرفت و تا به امروز بر تنوع طرح و مدل های میز نهار خوری افزوده شده است و انواع میز ناهار خوری استیل و فلزی را در مدل های متنوع و زیبا می توان در بازار مشاهده نمود. میزهای ناهار خوری طوری طراحی می شوند که علاوه بر جنبۀ ظاهری دارای مشخصه های استاندارد باشند تا فیزیک بدن را در حالت درست نگه داری نمایند تا حس خستگی برای فرد ایجاد نکند.

انواع میز ناهار خوری

به همین دلیل تنوع طرح میزهای ناهار خوری بسیار زیاد می باشد و جدیدترین محصولات سرویس پذیرایی را تولید می کنند و وارد بازار می نمایند. از نمونه مدل های انواع میز نهار خوری می توان به انواع میز ناهار خوری فلزی ، میز ناهار خوری پلیمری، میزهای نهار خوری چوبی و غیره اشاره نمود که هر کدام شامل مجموعه ای از طرح های نو، شیک و مدل می باشد که انتخاب را برای خریداران راحت تر می نماید.

سبک طراحی میزهای ناهار خوری به شکلی است که سازگاری بالایی نسبت به فیزیک بدن داشته باشد و به راحتی بتوان دست ها را بر روی میز نهارخوری قرار داد، بدون آنکه خستگی برای دست ها ایجاد کند، همچنین از نظر ارتفاع نسبت به زمین به نحوی است که پاها بر روی زمین قرار گیرد و نارضایتی را در فردی که بر روی صندلی میز ناهار خوری ایجاد نکند.

خرید میز ناهار خوری

برای خرید هر نوع میز ناهار خوری باید علاوه بر زیبایی طرح میز و صندلی، به میزان راحتی نشستن در پشت میز ناهار خوری برای صرف غذا توجه نمود تا لحظاتی که بر روی صندلی ناهار خوری قرار دارید. احساس راحتی داشته باشید. به همین منظور خرید میز نهار خوری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بنابراین تولید کنندگان لوازم چوبی در تلاش هستند کیفیت میزهای ناهار خوری را بهبود ببخشند تا سلامت افراد را نیز تضمین نمایند.

فروشگاه دیجی چوب که در حوزه تولید و فروش انواع لوازم دکوراسیون داخلی فعالیت دارد، شما را در امر خرید هر نوع میز پذیرایی، میز ناهار خوری، مبلمان و امثال آن یاری می رساند و هدف فعالیت خود را فروش محصولات چوبی با کیفیت قرار داده است.

شماره تماس دفتر فروش:                             66300923 _ 021

شماره تماس دفتر فروش :                            41256562 _ 021

 برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید :

شماره موبایل تلگرام و واتس آپ :                   6231055 _ 0903 

دفتر اداری:

یافت آباد خیابان حیدری جنوبی خیابان آخوندی پلاک 68

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 822
نمایش همه
علاقه مندی ها ()