دستگاه شیرینگ در انواع دستگاه شیرینگ کابینی و دستگاه شیرینگ تونلی و دستگاه شیرینگ کانوایر دار و دستگاه شیرینگ پلی اتیلن وجود دارد که دستگاه شیرینگ کابینی در صنایع غذایی مورد استفاده می شود که برای مصارف کم و کوچک مانند مصارف خانگی می باشد که ابعاد کوچکی دارد و محصولاتی که وارد بسته بندی می شوند ابعاد کوچکی دارند. این دستگاه ها زمانی که با استفاده از نایلون های شیرینگ بسته بندی را انجام می دهند عملیات دوخت را نیز انجام داده و در نهایت بسته بندی کامل می شود.

خرید انواع دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ تونلی برای مصارف بزرگ استفاده می شد و سرعت بسیار بالایی دارد. عملیات دوخت در ای نوع از دستگاه شیرینگ وجود نداشته و با حرارتی که بر روی نایلون یا فیلم شیرینگ ایجاد می کند ، آن را یکپارچه می سازد. در شیرینگ پلی اتیلن وسایل سنگین تر مانند نوشابه بسته بندی می شود بنابراین نیازمند نایلون های قوی و با ضخامت بالا می باشد تا در هنگام جابجایی بست بندی آن از بین نرود. دستگاه شیرینگ کانوایر دار نیز دارای مزیتی است که دیگر دستگاه شیرینگ ندارند و آن هدایت کردن محصولات به خارج از کابین می باشد و همجنین در دستگاه شیرینگ کانوایر دار با سرعت بیشتری محصولات بسته بندی می شوند. برای خرید انواع دستگاه شیرینگ با ما تماس بگیرید.

قیمت هر یک از دستگاه های شیرینگ مختلف بوده و با توجه به کیفیت و برند و نوع متفاوت است. شرکت آراد ماشین سازنده ی انواع دستگاه های شیرینگ بوده و به دلیل حذف واسطه ها توانسته دستگاه های شیرینگ را با قیمت ارزان تر از بازار به فروش برساند. کیفیت ساخت دستگاه های شیرینگ بسیار بالا بوده و دوام بالایی دارد و دارای ضمانت می باشد. شرکت آراد ماشین توانسته با جلب رضایت کلی مشتریان هدف خود را نهایی سازد و در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه دارد. برای اطلاع از  قیمت دستگاه های شیرینگ کابینی به سایت مراجعه کنید.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 832
نمایش همه
علاقه مندی ها ()