دستگاه سیل وکیوم از کاربردی ترین دستگاه های صنعتی است که جهت بسته بندی محصولات به صورت مکانیزه طراحی شده اند. با خرید دستگاه سیل وکیوم حرارتی یا دستگاه سیل القایی می توان سرعت بسته بندی و نمای ظاهری بسته بندی را ارتقاء داد. با بهبود بخش بسته بندی می توان محصولات را با قیمت مناسب، کیفیت عالی و حفظ نکات سلامت بسته بندی نمود و به دست مشتریان رساند و ارزش محصولات را بهبود بخشید.

معرفی دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم القایی، یکی دیگر از انواع دستگاه بسته بندی مکانیزه است که در صنعت بسیار پر کاربرد می باشد. نحوۀ عملکرد دستگاه سیل القایی بدین شکل است که بدون تماس اپراتور دستگاه و با سرعت بالا عملیات بسته بندی را انجام می دهد. از دیگر مزایای مهم دستگاه سیل القایی می توان به ساده بودن دستگاه اشاره نمود که از قطعات مکانیکی کمتری در ساخت دستگاه بسته بندی به کار گرفته شده است و موجب افزایش طول عمر دستگاه می گردد. برای خرید انواع دستگاه سیل وکیوم از نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی می توانید به شرکت های معتبر فروش دستگاه های صنعتی مراجعه نمائید.

خرید مناسب ترین دستگاه سیل وکیوم

متناسب با فضای محیط کار و میزان توقع شما از دستگاه اتوماتیک، مناسب ترین دستگاه سیل وکیوم دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک را با قیمت مناسب و راندمان کاری بالا خریداری نمائید. با خرید دستگاه های بسته بندی اتوماتیک می توانید آسودگی خیال را برای کارمندان فراهم سازید. خرید و فروش دستگاه های صنعتی همراه با ضمانت نامه و گارانتی است تا در صورت مشاهدۀ هر گونه مشکل و کندی عملکرد بتوان از خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده بهره مند شد.

شرکت ماشین ساز با سال ها تجربه در طراحی و ساخت انواع دستگاه اتوماتیک، می تواند شما مشتری گرامی را در جهت خرید مناسب ترین دستگاه بسته بندی اتوماتیک همراهی کند.

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()