این تصور که خشک شدن میوه باعث از بین رفتن خاصیت و ویتامین موجود در آنها میشود کاملا اشتباه است و کلیه خواص آن بعد از خشک شدن نیز در آن باقی خواهند ماند. خشک شدن میوه علاوه بر اینکه نقشی در از دست رفتن خاصیت میوه ها ندارد بلکه این ویژگی را ایجاد میکند تا ماندگاری بسیار طولانی تری داشته باشند و بتوان از میوه های فصلی در تمام فصول سال استفاده نمود  و از خواص زیادی که ایجاد میکنند بهره مند شد.  یکی از بهترین تجهیزاتی که برای این کار یعنی خشک کردن میوه ها استفاده میشود دستگاه های خشک کن میباشد. هر چند از روش های سنتی و قدیمی نیز برای خشک کردن میوه ها استفاده میشده و میشود اما با ورود دستگاه خشک کن میوه دیگر کمتر کسی به سراغ روش های ستنی که غیر بهداشتی بوده و همچنین زمان بر نیز میباشند میرود.

انواع دستگاه خشک کن میوه

در حال حاضر انواع دستگاه خشک کن میوه تولید میشوند که هر یک طی فرایندهای خاصی میتواند میوه ها را خشک و قابل استفاده کند. همچنین انواع دستگاه خشک کن میوه در ابعاد و سایزهای گوناگون وجود دارد که برخی از آنها برای مصارف صنعتی و برخی دیگر برای مصارف خانگی مناسب میباشند. از انواع دستگاه خشک کن میوه که بیشترین کاربرد را نیز دارد و میتواند حجم بالایی از میوه ها را خشک کند دستگاه خشک کن میوه صنعتی میباشد. این دستگاه از ابعاد بزرگی برخوردار است و برای تولید میوه های خشک در حجم بسیار زیاد کاربرد دارد. امروزه شرکت های  مواد غذایی زیادی وجود دارند که خطوط تولید میوه خشک را نیز راه اندازی نموده اند که از جمله خریداران پر و پا قرص دستگاه های  خشک کن صنعتی هستند.

اگر به دنبال کسب در آمد از طریق خشک کردن میوه هستید باید یک دستگاه خشک کن میوه خوب و استاندارد را خریداری کنید. برای خرید دستگاه خشک کن میوه استاندارد پیشنهاد میکنیم تا با کارشناسان شرکت ماشین ساز از معتبرترین شرکت های عرضه کننده این دسته ماشین آلات تماس حاصل کرده و پس از کسب اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت نمایید.

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 782
نمایش همه
علاقه مندی ها ()