پوستر دیواری محصول دیگری از محصولات دکوراتیو است که در صنعت چاپ کاغد دیواری طراحی و چاپ می شوند. در حال حاضر انواع پوستر سه بعدی را در طرح های متنوع و زیبا می توان مشاهده نمود که متناسب با ذوق و سلیقه و همچنین محیط های متفاوت طراحی می شوند.

چاپ پوستر سه بعدی با کیفیت

در حال حاضر برای چاپ انواع پوستر سه بعدی در ابعاد و طرح های مختلف از دستگاه های پرینتر دیجیتال مدرن بهره گرفته می شود تا بتوان با کیفیت ترین تصاویر را بر روی پوستر دیواری چاپ نمود. به عنوان مثال آلبوم پوسترهای دیواری کلاسیک شامل طرح های زیبا و متنوع از تصاویر سبک کلاسیک است که بسیار چشمگیر هستند و چشم هر بینندگان را به خود جذب می کند. استفاده از طرح گل داماسک در طراحی و چاپ پوستر دیواری کلاسیک بسیار تماشایی است و انرژی مثبتی را در محیط پراکنده می سازد. برای خرید پوستر دیواری سه بعدی شیشه های سیاه کد 3D-007  به سایت مراجعه کنید.

نصب کردن پوستر سه بعدی سبک کلاسیک بیشتر مورد پسند افراد اشراف و مجلل است که تمایل به نشان اصالت به واسطۀ خرید پوستر دیواری لوکس و لاکچری را دارند.

خرید پوستر دیواری با قیمت ارزان

خوشبختانه با گسترش و پیشرفت تکنولوژی چاپ محصولات دکوراتیو، باعث شده قیمت خرید و فروش پوستر دیواریسه بعدی کاهش یابد و امکان خرید انواع پوستر دیواری با قیمت پایین نیز برای علاقه مندان به پوستر و کاغذ دیواری فراهم باشد. هنگام خریدن پوستر سه بعدی توجه داشته باشید که پوستر دیواری قابل شستشو و مقاوم در برابر تابش نور را خریداری کنید تا بتواند تضمین عمر و دوام پوستر دیواری بر روی دیوار باشد.

فروشگاه رونیا و همکاران نصب کاغذ دیواری، امکان فروش و نصب انواع پوستر دیواری سه بعدی را همانند کاغذ دیواری به راحتی و کیفیت عالی انجام می دهند و همواره در تلاش هستند با ارائه بهترین محصولات و خدمات، رضایت مشتریان را برآورده  سازند.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()