پوستر دیواری مدرن حاصل سبک جدید طراحی و چاپ کاغذ دیواری است. از این رو  شاهد خرید و فروش پوستر دیواری مدرن در سراسر کشورها می باشیم. پوستر دیواری تصاویر 3D از پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری است که مورد پسند خیلی از افراد قرار گرفته است و این مسئله موجب توسعه و تنوع طرح و رنگ بندی پوستر دیواری مدرن شده است. برای خرید پوستر دیواری مدرن به سایت مراجعه کنید.

پوستر دیواری طرح گل

پوسترهای دیواری گلهای سه بعدی از طرح های زیبا و پرطرفدار است که بهترین گزینه برای نصب در اتاق خواب و اتاق پذیرایی می باشد. در حال حاضر به دلیل چاپ پوستر دیواری در طرح های مختلف به راحتی می توان مناسب ترین پوستر دیواری را  متناسب با چیدمان وسایل دکوراسیون اتاق انتخاب نمود و بر روی دیوار نصب نمود. نکتۀ قابل توجه در رابطه با انتخاب و نصب پوستر دیواری این است که طرح پوستر دیواری مدرن به نوعی نمایانگر طرز نگرش شما و ذوق و سلیقۀ شما را نشان می دهد. به عنوان مثال نصب پوستر دیواری مدرن تصاویر موسیقی بر روی دیوار اتاق، طبیعتاً مشخص می کند که شخص علاقۀ فراوانی به موسیقی و آلات موسیقی دارد. برای خرید پوستر دیواری هنری طرح چهره کد RT-158 به سایت مراجعه کنید.

قیمت پوستر دیواری طبیعت

قیمت پوستر دیواری طرح طبیعت همانند دیگر پوسترهای دیواری به ابعاد و جنس کاغذ پوستر دیواری بستگی دارد. بنابراین متناسب با سلیقه و طرح های مختلف از پوسترهای دیواری طرح طبیعت، می توان انواع پوستر قیمت ارزان را با کیفیت خوب و قابل شستشو خریداری نمود.

قیمت خرید پوستر دیواری مدرن نیز متناسب با جنس و ابعاد متفاوت می باشد و می توان متناسب با بودجۀ مالی مناسب ترین پوستر دیواری را خریداری نمود و محیط مرفه و شادی را بوجود آورد.

فروشگاه رونیا به عنوان یکی از برترین فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون، پخش و چاپ انواع پوستر دیواری را به صورت آماده و سفارشی، به صورت تضمین شده به مشتریان ارائه می دهد.  

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()