کاغذ دیواری به عنوان یکی از محصولات دیوارپوش بر روی دیوار نصب می گردد. ایجاد تنوع در دکوراسیون و محیط زندگی موجب می گردد، یکنواختی زندگی روزمره از بین برود و فضای دلپذیری را برای افراد بوجود آورد. با خرید کاغذ دیواری مناسب می توانید تأثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان ها شاهد باشید. برای سفارش خرید انواع کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

معرفی کاغذ دیواری پلاستیکی

امروزه صنعت چاپ کاغذ دیواری با تغییر و تحول روبرو شده است و باعث بهبود قابلیت های کاغذ دیواری گشته است. انواع کاغذ دیواری وینیل یا پلاستیکی، کاغذهای دیواری پارچه ای، کاغذ دیواری فویلی یا متالیک، کاغذ دیواری با چوب بامبو، کاغد دیواری پوستری، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری نانو نمونه های پرفروش کاغذ دیواری است که دارای قابلیت شستشو، مستحکم در برابر تابش اشعۀ UV، فاقد مواد آلرژی زا و به راحتی پاره نمی شوند. برای خرید کاغذ دیواری مگنیفی گل برجسته کد 4217 به سایت مراجعه کنید.

در حال حاضر اکثر افراد خرید کاغذ دیواری پی وی سی و نانو را نسبت به کاغذ دیواری ترجیح می دهند چون از مزایای زیادی برخوردار می باشند. از متریال کاغذ دیواری نانو نیز در ساخت کاغذ دیواری سه بعدی نیز به کار گرفته می شوند تا به راحتی بتوان آلودگی های سطوح کاغذ دیواری را از بین برد.

فاکتورهای خرید کاغذ دیواری

پیش از خرید و فروش کاغذ دیواری، توجه به مشخصات فنی کاغذ دیواری به شما کمک می کند چگونه و چطور از کاغذ دیواری با کفیت نگهداری شود و مدت دوام کاغذهای دیواری افزایش پیدا کند. کاغذهای دیواری سه بعدی از پرفروش ترین محصولات دکوراتیو است که برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و اتاق فرزندان مشاهده می شود. جنس کاغذ دیواری باید مقاوم و قابل شستشو باشد تا بتوان لکه های سطوح کاغذ دیواری را از بین برد.

فروشگاه رونیا چند سال است که به صورت حرفه ای در عرصۀ فروش و پخش انواع کاغذ دیواری فعالیت دارد و علاوه بر خدمات فروش کاغذ دیواری، گارانتی نیز ارائه  می دهد.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()