کفپوش از جمله تجهیزات دکوراسیون داخلی است که در راستای پوشش کف طراحی شده اند. اگر قصد نوسازی ساختمان اداری و مسکونی را دارید، می توانید بر اساس مشخصه های فنی و شرایط محیطی محل نصب کفپوش، کفپوش مناسب و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمائد و از مزایای کفپوش بهره مند شوید.  برای خرید و فروش کفپوش از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

معرفی کفپوش طرح چوب

کفوش طرح چوب از محبوب ترین انواع کفپوش است که در کشورهای مختلف مورد استقبال مردم قرار گرفته است. کفپوش پارکت نیز از جمله کفپوش های طرح چوب است که در بازار خرید و فروش کفپوش قابل رویت می باشد. از مهمترین مزایای کفپوش پارکت می توان به نمای زیبا و بر گرفته از طبیعت اشاره نمود که بسیار خاص و در عین حال کاربردی می باشند.

کفپوش پارکت در دو نوع کفپوش پارکت چوبی و کفپوش پارکت لمینت طراحی و ساخته می شوند. کفپوش پارکت چوبی از چوب طبیعی ساخته می شود و این در حالی است که کفپوش پارکت لمینت از جنس الیاف چوب فشرده HDF ساخته می شوند که به عنوان چوب مصنوعی شناخته می شوند و قابلیت ضد آب را دارای می باشند. برای خرید انواع کفپوش به سایت مراجعه کنید.

خرید کفپوش با کیفیت

هنگام خرید کفپوش مرغوب باید شرایط محل نصب کفپوش را در نظر داشته باشید و بر اساس آن مناسب ترین کفپوش را با قیمت مناسب خریداری نمائید. به عنوان مثال برای ساختمان مسکونی که دارای سبک دکوراسیون کلاسیک می باشد، می توان با خرید مناسب ترین کفپوش طرح چوب بر زیبایی محیط افزود و نمای دکوراسیون را بهتر از پیش نشان داد. با خرید کفپوش پارکت که حالت ارتجاعی دارند، می توان بستر نرم و راحتی را برای نشستن و راه رفتن ایجاد نمود.

فروشگاه رونیا مفتخر است با استفاده از نیروی خبره و متخصص، امکان خرید و فروش انواع کفپوش را با کیفیت خوب و قیمت ارزان به همراه ضمانت چند ساله به مشتریان عرضه کند.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()