دندان یکی از پیچیده ترین اعضای بدن محسوب میشود که در صورت خراب و فرسوده شدن تشخیص نوع بیماری آن با چشم غیر مسلح امکان پذیر نیست. بخصوص بیماری هایی که در داخل بافت دندان قرار دارند را نمیتوان بدون تجهیزات مناسب تشخیص داد. یکی از روش هایی که از طریق آن میتوان به راحتی بیماری های دندانی را تشخیص داد رادیولوژی میباشد. رادیولوژی دندان قبل ار شروع روند درمان دندان الزامی است و باید انجام شود.  کاربرد بالای رادیولوژی باعث شده تا کلینیک دکتر ایل نیز رادیولوژی دندان سعادت آباد را راه اندازی کند و اهالی این منطقه از تهران میتوانند خدمات عکسبرداری و رادیولوژی را از این مرکز دریافت کنند. رادیولوژی تخصصی دندان سعادت آباد را کلینیک دکتر ایل برای خدمات رسانی به افرادی در نظر گرفته است که نمیتوانند به نقاط دور دست تهران برای عکسبرداری و رادیولوژی مراجعه کنند. کلیه افرادی که در سعادت آباد و غرب تهران واقع هستند به راحتی میتوانند به این مرکز مراجعه کرده و از دندان های خود عکسبرداری کنند.

بهترین و پیشرفته  ترین مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد

یکی از مشکلاتی که همواره دندانپزشکان با آن مواجه بوده اند واضح و شفاف نبودن عکسبرداری انجام شده از دندان ها میباشد و همین موضوع باعث میشود تا روند تشخیص بیماری های دندان بسیار مشکل شود. در یک مرکز پیشرفته و مجهز این مشکل به هیچ وجه رخ نخواهد داد زیرا دستگاه های پیشرفته و جدید میتوانند عکسبرداری بسیار واضح و شفافی را انجام دهند و پزشک معالج دیگر با دردسرهای تشخیص بیماری مواجه نخواهد شد. کلینیک دکتر ایل پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز رادیولوژی دندان در سعادت آباد و همچنین کل تهران میباشد که همین موضوع باعث شده تا پزشکان و همچنین بیماران استقبال بسیار خوبی را از این مرکز به عمل آورند. برای اطلاع از انجام رادیولوژی و رادیوگرافی دندان به سایت مراجعه کنید.

ارائه خدمات رادیولوژی دندان به کلیه نقاط تهران

با وجود اینکه این مرکز رادیولوژی دندان در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است اما شهروندان تهرانی از هر نقطه از تهران میتوانند با مراجعه به این مرکز از خدمات عکسبرداری کلینیک دکتر ایل بهره مند شوند. کلینیک دکتر ایل در منطقه سعادت آباد و با بهترین دسترسی واقع شده است که همین موضوع امکان بهره مندی از خدمات کلینیک را برای کلیه شهروندان تهرانی فراهم کرده است.

کینیک دکتر ایل خدمات عکسبرداری دندان را در حالی به شهروندان تهران ارائه میدهد که مناسب ترین تعرفه ها را برای خدمات خود در نظر گرفته است. بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و کادر مجرب این مجموعه باعث نشده تا تعرفه های کلینیک افزایش یابد و قیمت ها بر اساس تعرفه های مصوب توسط ارگان های مربوطه تعیین شده اند.

تلفن9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 872
نمایش همه
علاقه مندی ها ()