تنها روشی که از طریق آن پزشک میتواند به ناراحتی و بیمارهای دهان و یا دندان پی ببرد عکس دندان میباشد. با عکسبرداری از دندان که البته با دستگاه ها و روش های مختلفی نیز انجام میشود به راحتی میتوان به مشکلاتی که در دندان و دهان نهفته شده است پی برد. عکس دندان نه تنها برای شناسایی و ارزیابی بیماری های دندان پیش از ترمیم و مرمت بلکه در حین درمان و یا حتی بعد از درمان نیز کاربرد دارد و دکتر معالج میتواند با عکسبرداری های بعد از درمان به روند درمان پی ببرد. کلینیک دکتر ایل برای اینکه بتواند خدمات خود را به منطقه سعادت آباد تهران ارائه دهد  عکس دندان در سعادت آباد تهران را راه اندازی نموده است و ساکنین و اهالی این منطقه و مناطق اطراف میتوانند از این خدمات بهره مند شوند. عکس دندان سعادت آباد نیاز اهالی را برای مراجعه به کلینیک هایی که در مناطق دور تر واقع شده اند را بی نیاز کرده است و به راحتی میتوانند با مراجعه به این کلینیک عکسبرداری از دندان خود را انجام دهند.

ویژگی های عکس دندان سعادت آباد

با مراجعه به کلینیک دکتر ایل ویژگی ها و مزایای زیادی برای شما ایجاد خواهد شد. یکی از ویژگی های عکس دندان سعادت آباد کاهش هزینه های شما در عکسبرداری از دندان میباشد. تعرفه هایی که کلینیک دکتر ایل برای عکسبرداری از دندان در نظر گرفته است مطابق با تعرفه های تعیین شده از سوی ارگان های مربوطه میباشد و هیچگونه افزایش قیمتی از سوی این کلینیک برای عکسبرداری از دندان اعمال نخواهد شد. همچنین این کلینیک به دلیل اینکه به اهالی سعادت آباد و غرب تهران بسیار نزدیک است هزینه های رفت و آمد را نیز کاهش خواهد داد. برای اطلاع از  رادیوگرافی و رادیولوژی دندان در تهران  به سایت مراجعه کنید.

تجهیزات و دستگاه های پیشرفته از مهمترین ویژگی های عکس دندان در سعادت آباد

دستگاه ها و تجهیزاتی که برای عکس دندان در سعادت آباد توسط کلینیک دکتر ایل در نظر گرفته شده است از مجهزترین و پیشرفته ترین تجهیزات هستند و همین موضوع باعث شده تا عکسبرداری با کیفیت بسیار بالایی انجام میشود. عکسبرداری با کیفیت از دهان و دندان پزشک معالج را برای تشخیص و درمان بهتر تا حد زیادی کمک خواهد کرد.

کلینیک دکتر ایل در راستای کمک به علم پزشکی و همچنین ارائه خدمات به بیماران تاسیس و راه اندازی شد و از ابتدای شروع به فعالیت خود همواره سعی نموده تا با ارائه خدمات مطلوب رضایت بیماران را جلب نماید.

تلفن9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 909
نمایش همه
علاقه مندی ها ()