اگر بخواهیم یک توضیح کلی در مورد باسکول ارائه دهیم باید بگوییم ترازویی که به صورت دیجیتال برای اندازه گیری مواد و بار هایی با وزن زیاد طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد ، می باشد . باسکول ها معمولا استفاده ی صنعتی دارند اما در بسیاری از فروشکاه ها و رستوران ها نیزبرای اندازه گیری مواد غذایی در حجم بالا نیز مورد استفاده قرار می گیرد . در طراحی باسکول این نکته در نظر گرفته شده است که علاوه بر دقت اندازه گیری باید کفه ی باسکول مقاومت کافی برای قرار گرفتن بار با وزن بسیار بالا را نیز دارا باشد . اگر به دنبال خرید بهترین باسکول می باشید برند های محک و پند از بهترین برند های تولید کننده ی باسکول می باشند که توانسته اند نظر مشتریان و استفاده کنندگان را جلب نمایند .

از انواع باسکول باکیفیت می توان به باسکول های دام و طیور ، باسکول جاده ای ، باسکول صنعتی و ... اشاره کرد . اگر به دنبال خرید باسکول می باشید باید مهم ترین نکته ای که در نظر بگیرید جنس بدنه باسکول باشد زیرا به دلیل قرار گرفتن بار های سنگیل بر روی باسکول مقاومت کفی و بدنه ی باسکول حرف اول را می زند . قیمت باسکول در این گونه موارد ممکن است بالاتر رود اما فراموش نکنید که کیفیت حرف اول را می زند و بی کیفیت بودن دستگاه می تواند خسارات بیشتری برای شما به همراه داشته باشد .

فروشگاه پند گستر در خدمت شما می باشد تا انواع باسکول با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد ، همانطور که اشاره کردیم باسکول پند از با کیفیت ترین و معتبر ترین های باسکول می باشد و فروشگاه پند گستر نمایندگی اصلی باسکول پند بوده و فروش انواع باسکول را انجام می دهد .

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه ← میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()