یکی از وسایلی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و وجود آن برای بسیاری از کار ها ضروری می باشد ترازو است . در واژه معنی کلمه ی ترازو وزن کردن می باشد . این وسیله ی کاربردی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد مانند ترازوی ازمایشگاهی که در آزمایشگاه ها و برای فعالیت های پزشکی و دارویی و دیگر آزمایش ها مورد استفاده قرار می گیرد و یا ترازوی صنعتی که در صنایع مختلف برای اندازه گیری وزن مواد و اجسام سنگین وزن مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ترازو نیز با توجه به مدل ترازو و میزان کارایی که دارد متفاوت است . از دیگر فاکتور هایی که بر روی قیمت ترازو اثر گذار می باشد برند و کارخانه ی سازنده ترازو می باشد .چنانچه قصد خرید ترازو دارید ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید که چه مدل ترازویی با چه میزان قدرت اندازه گیری مورد نیاز شما می باشد سپس فاکتور های دیگر مانند کیفیت و کارخانه سازنده و دیگر مشخصات ترازو را مورد بررسی قرار دهید سپس باید به دنبال فروشگاه ترازو باشیم که معتبر باشد و اجناس اورجینال و با کیفیت همراه با قیمت مناسب به فروش برساند .

فروشگاه ترازوی پند گستر یکی از فروشگاه هایی می باشد که فروش انواع ترازو را به صورت کاملا اورجینال و با کیفیت انجام می دهد به دلیل اعتباری که فروشگاه پند گستر داخل بازار دارد جای هی گونه نگرانی برای مشتری باقی نمی گزارد . برای خرید از نمایندگی ترازو پند به سایت مراجعه کنید.

چنانچه قصد خرید و فروش انواع ترازو را دارید می توانید به وب سایت اینترنتی پند گستر مراجعه کرده  پس از بررسی مشخصات انواع ترازو ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و ترازو با قیمت مناسب خریداری نمایید همچنینی در این وب سایت شرایط برای خرید اینترنتی ترازو نیز فراهم شده است تا در وقت و هزینه شما نیز صرفه جویی شود .

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه ← میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()