یکی از تجهیزات ضروری و اساسی در هر فروشگاهی ترازو میباشد و همین موضوع نیز باعث شده تا هر فروشنده ای قبل از خرید هر تجهیزات دیگری نسبت به خرید ترازو اقدام کند. ترازو میتواند توزین محصولات موجود در فروشگاه ها را با دقت بسیار زیادی انجام دهد که البته  با پیشرفت تکنولوزی و پیدایش ترازوهای دیجیتالی دقت توزین نیز تا حد بسیار زیادی افزایش یافته است. در گذشته و با وجود ترازوهای کفه ای و یا عقربه ای مدت زمان توزین محصولات نیز طولانی تر بود و همین موضوع نیز نارضایتی مشتریان را در پی داشت. اما با پیدایش ترازوهای دیجیتالی روند توزین تا حد زیادی تسریع شده و فروشنده در عرض چند ثانیه به راحتی میتواند چندین محصول را توزین و به مشتری تحویل دهد. برای اطلاع از مرکز فروش اینترنتی ترازو به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های ترازوهای نسل جدید

در مطلب بالا تنها به یکی از ویژگی هلی ترازوهای نسل جدید اشاره شد که آن هم دیجیتالی بودن آنهاست. اما ترازوهای جدید از ویژگی های دیگری نیز برخوردار هستند که آنها را نسبت به ترازوهای نسل قدیم متمایز میکند. در ترازوهای نسل جدید به خصوص ترازوهایی که برای فروشگاه ها تولید میشوند امکانات زیادی در نظر گرفته شده اند که علاوه بر وظیفه اصلی خود یعنی توزین وظایف دیگری را نیز بر عهده میگیرند.  ترازوهای فروشگاهی جدید میتوانند رسید و یا قبض محصول را نیز چاپ کنند که این کار خود میتواند سرعت رسیدگی به مشتریان و فروش محصول را تا حد زیادی افزایش دهد. همچنین در ترازوهای جدید امکان توزین چندین محصول بصورت پشت سر هم وجود دارد که در ترازوهای قدیمی چنین قابلیتی وجود نداشت.

قابلیت های زیادی به ترازوهای جدید اضافه شده است که البته به دو مورد از مهمترین ین قابلیت ها اشاره شد. فروش ترازو های بادوام با توجه به مدل و برند و کیفیت آن تعیین می گردد.

مرکز فروش دیجی اسکال انواع ترازو را در برند های مختلف با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می کند.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش

خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 480
نمایش همه
علاقه مندی ها ()