یک فروشگاه باید با وسایل زیادی تجهیز شود که در این بین ترازو از جایگاه ویژه ای برخوردار است و توسط آن میتوان توزین محصولات را قبل از عرضه به مشتری به راحتی انجام داد. نه تنها فروشگاه ها بلکه صنایع و بیشتر صنوفی که نیاز به توزین دارند از ترازو استفاده زیادی دارند. ترازو ها با تحولات زیادی از گذشته تا کنون مواجه بوده اند و در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوری ترازوها از از لحاظ با ترازوهای قدیمی قابل مقایسه نیستند و از دقت توزین بالایی برخوردار می باشند.اما یکی از تفاوت های اساسی ترازوهای نسل قبل با ترازوهای جدید در دیجیتالی بودن آنها میباشد. ترازوهای نسل جدید از نوع دیجیتالی هستند. ترازوهای دیجیتالی دیگر مانند ترازوهای نسل قبل از عقربه و یا قطعات مکانیکی برای نشان دادن وزن محصول برخوردار نیستند بلکه این ترازوها صفحه نمایشگری را در اختیار دارند که میتواند وزن به دست آمده را بر روی این صفحه نمایش به کاربر نشان دهد. این موضوع میتواند کار فروشنده برای توزین محصولات و اجسام تا حد زیادی تسریع و تسهیل کند که البته تسریع شدن روند توزین از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. فروشگاه دیجی اسکال یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش ترازو در ایران می باشد.

تفاوت ترازو و باسکول

بسیاری از افراد تفاوت میان ترازو و باسکول را نمیدانند و تصور میکنند باسکول نیز همان کار ترازو را انجام میدهد که در واقع اینگونه نیست و تفاوت های زیادی با یکدیگر دارندو درست است که ترازو و باسکول کار توزین را انجام میدهند اما دقت توزین و همچنین حجم اجسامی که توزین میکنند در هر یک متفاوت است. ترازوها میتوانند از چند گرم تا چند ده کیلوگرم را توزین کنند که در مقابل باسکول ها اینگونه نیستند و میتو انند تا چند صد کیلوگرم و همچنین چند تن را توزین کنند. بدنه ترازوها و همچنین قطعاتی که در ساخت آنها به کار رفته است در مقایسه با باسکول ها ظریف تر و به طبع ضعیف تر است. اما باید این نکته را یاد آور شویم که ترازو ها تا حدودی از دقت توزین بالاتری برخوردار هستند. برای خرید انواع باسکول به سایت مراجعه کنید.

ترازوی صنعتی از مناسبترین انواع ترازو برای توزین اجسام سنگین

نوعی ترازو با نام ترازوی صنعتی وجود دارد که میتواند برای محیط های صنعتی مورد استفاده قرار گیرد و قادر است تا اجسامی را با حجم و وزن بالا به راحتی توزین کند. این ترازوها هر چند با باسکول ها قابل قیاس نیستند اما در مقایسه با ترازوهای معمولی از قدرت توزین بالایی برخوردار هستند. فروشگاه دیجی اسکال در خدمت شماست.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()