تنها ابزاری که برای بدست آوردن وزن دقیق اجسام مورد استفاده قرار میگیرد ترازو میباشد. ترازو یکی از تجهیزاتی است که از قدیم الایام برای توزین مورد استفاده قرار میگرفته است اما در گذشته تنها نوع عقربه ای و کفه ای آن کاربرد داشت. امروزه و به لطف  پیشرفت تکنولوژی از ترازوهایی استفاده میشود که از نوع دیجیتالی هستند و قابل قابل قیاس با ترازوهای قدیمی نیستند. این ترازو  ها از عملکرد و همچنین دقت بسیار بالایی برخوردار هستند و میتوانند اجسام بسیار کوچک که وزن آنها به گرم هم نمیرسد را به دقت توزین کنند. امروزه ترازوها را به راحتی میتوان در فروشگاه ها ، منازل و همچنین صنایع گوناگون مشاهده نمود که البته ساختار و عملکرد هر یک نسبت به دیگری متفاوت است. برای خرید و فروش انواع ترازو به سایت مراجعه کنید.

ترازو ها را متناسب با نیاز خود خریداری کنید

انواع ترازو تولید و بفروش میرسد که باید برای خرید هر یک از آنها به  صنف و کسب و کار خود توجه داشته باشید. ترازوهایی که برای فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین نوع ترازو محسنوب میشوند که امکان توزین چند گرم تا چند کیلوگرم را دارند و از توزین با دقت بسیار بالا نیز برخوردار هستند. این ترازوها با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی به امکانات زیادی تجهیز شده اند که روند فروش و همچنین توزین که در ترازوهای قدیمی کاری دشوار بود را تا حد زیادی آسان تر کرده اند. ترازوهای مورد استفاده در صنوفی که اجسام با وزن بسیار کم را توزین میکنند نیز متفاوت هستند. برای اطلاع از  مرکز فروش ترازو فروشگاهی پند از طریق لینک اقدام نمایید.

 از این دسته مشاغل باید به طلافروشی ها اشاره نمود که سنگ های گران بها با وزن چند مثقال را توزین میکنند. این ترازوها از ابعاد کوچک اما دقت بسیار بالایی برخوردار هستند و هیچ خطایی ندارند. اما ترازوهایی نیز وجود دارند که مختص آزمایشگاه ها هستند و برای تولید مواد و همچنین داروهای شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرند. این ترازوها نیز وزن کم اما دقت توزین بالایی دارند اما از یک محفظه شیشه ای نیز بر روی خود بهره میبرند که این محفظه باعث میشود تا هیچگونه فشاری ناشی از هوای اطراف به جسم وارد نشود.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()