اجرای آردواز توسط تکنولوژی روز دنیا صورت می گیرد و به عنوان مصالح ساختمانی برای پوشش سقف به کار برده می شوند. چند سال اخیر نصب و اجرای اصولی آردواز را بیشتر مشاهده می کنیم و تنها به دلیل مزایای متعدد آردواز می باشد. آردواز از متریال آزبست، سیمان، پنبه نسوز، الیاف مصنوعی و همچنین مواد شیمایی به همراه آب تشکیل شده است که نفوذ پذیری آب بارانف تگرگ، گرد و خاک و برف را به داخل ساختمان غیر ممکن می سازد.

اجرای آردواز شیروانی

اجرای سقف شیروانی آردواز به عنوان یکی از ضروریات برای احداث سقف آلاچیق، ساختمان ویلا، مجتمع های مسکونی، سردر ورودی مجتمع ها و ویلاها و غیره می باشد که با استفاده از متریال مقاوم و مستحکم امکان اجرای آردواز را انجام می دهند. نصب آردواز که همان سقف شیروانی سفالی و سیمانی است، نیاز به تجربه و تخصص دارد و معمولاً از افراد ماهر و با تجربه برای اجرای آردواز استفاده می شود تا تمام مراحل اجرای سقف آردواز سفالی و سیمانی به درستی پیاده سازی شوند. نصب آردواز شیروانی اختصاص به منطقۀ خاصی ندارد و متناسب با تمام شرایط آب و هوایی ساخته شده اند. از این رو می توان از مزایای کاربردی آردواز بهره مند گشت. برای اجرای انواع سقف به سایت مراجعه کنید.

هزینۀ اجرای آردواز

هزینۀ اجرای آردواز ارتباط مستقیم با کیفیت مترال به کار رفته در پوشش سقف شیروانی و ابعاد سقف دارد. در نتیجه با توجه به این مسائل می توان متناسب با ارزش ملک و بودجۀ مالی، مناسب ترین آردواز را انتخاب نمود و افراد متخصص برای پیاده سازی و نصب آردواز اقدامات لازم را انجام دهند.

فروشگاه آراز سقف به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های ساخت و اجرای سقف شیروانی و آردواز در تهران فعالیت دارد. این مجموعه پیش از خرید آردواز، خدمات مشاوره ای رایگان را در خصوص اجرای آردواز و انتخاب مناسب ترین نوع سقف شیروانی به مشتریان ارائه می کند.


آدرسخزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()