اجرای سقف شیروانی را بیش از گذشته شاهد می باشیم که علت عمدۀ نصب سقف شیروانی به نمای ظاهری زیبا و مستحکم و همچنین مزایای متعدد شیروانی مربوط می شود. خرید و اجرای انواع سقف شیروانی نیاز به آشنایی نسبت به انواع سقف شیروانی دارد که بتوان متناسب با شرایط محیطی، مناسب ترین سقف شیروانی را با قیمت مناسب خریداری نمود.

مزایای و معایب اجرای سقف شیروانی

سقف شیروانی از جمله سقف های شیب دار است که در ابتدا متناسب با شرایط آب و هوای بارانی و کوهستانی ساخته شد و لی به مرور زمان بر طرفداران نصب سقف شیروانی افزوده شد. در نتیجه شاهد فروش سقف شیروانی به صورت گسترده می باشیم. از مزایای عمدۀ سقف شیروانی می توان به قیمت ارزان و استحکام بالا، عدم نفوذ پذیری آب باران و برف به داخل ساختمان و همچنین نمای زیبای ساختمان اشاره نمود. سقف شیب دار علاوه بر مزایای دارای یکسری معایب چون استحکام ضعیف نسبت به وزش باد شدید دارند. البته به جنس سقف شیروانی و اندازۀ شیب سقف شیروانی دارد. با این اوصاف می توان اشاره نمود که اگر استانداردهای کیفی در ساخت سقف های شیب دار رعایت شده باشد، میزان مقاوت سقف شیروانی بیشتر خواهد بود. برای نصب انواع سقف به سایت مراجعه کنید.

اجرای بهترین سقف شیروانی

اجرای سقف شیروانی وابسته به جنس سقف شیروانی دارد. به عبارتی با خرید شیروانی مقاوم، به طبع بهترین سقف شیروانی بر روی سقف ساختمان قرار گرفته می شود. بهترین سقف شیروانی را می توان از فروشگاه های عرضۀ مصالح ساختمانی از جمله سقف شیروانی تهیه نمود. بنابراین با توجه به میزان توان مالی می توانید از سقف شیروانی سیمانی و سقف شیروانی سفالی بهره مند شوید و مناسب ترین اجرای سقف شیب دار را داشته باشید.

فروشگاه آراز سقف به صورت تخصصی در عرصۀ ساخت، فروش و نصب انواع سقف شیروانی سوله، سقف شیروانی ویلا، سقف شیروانی حیاط خلوت، سقف شیروانی تراس و ... فعالیت دارد.

 

آدرسخزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()