طرح توجیهی از مهمترین مسائل راه اندازی پروژه محسوب می شود که برای دست یافتن به موفقیت ضرورت دارد. با اجرای طرح توجیهی  و ایده پردازی مطالعات بازار، مطالعات امکان سنجی و مطالعات مالی و اقتصادی در نظر گرفته می شود. پیش بینی نهایی پروژه یکی از دغدغه های کارفرمایان است که میزان اعتبارات و تأمین سرمایه ها را پیش از راه اندازی پروژه باید در نظر گرفت.

ایده پردازی و خدمات طرح توجیهی

اگر سابقۀ انجام پروژۀ مورد نظر را ندارید و یا قصد سرمایه گذاری دارید می توانید از ایده پردازی و نگارش طرح توجیهی استفاده نمائید و بدین وسیله با آگاهی کامل از نتیجۀ نهایی اجرای پروژه، فعالیت خود را آغاز نمائید. نگارش و خدمات طرح توجیهی کمک می کند امکان سنجی های مورد نیاز حین اجرای پروژه، مطالعات بازار و محصولات مورد نیاز بازار مورد بررسی قرار گرفته می شوند. بررسی میزان سرمایه، تعداد سرمایه گذاران و میزان سوددهی از جمله مسائل پیش بینی و خدمات طرح توجیهی است که پیش از اجرای پروژه نسبت به صحت و راستی آنها بررسی می شود. تحلیل میزان سرمایه و هزینه نیاز به برآورد تغییرات ارز و مسائل اقتصادی دارد. همچنین مسائل مشارکت سرمایه، تأمین سرمایه و مدت زمان بازگشت سرمایه از مهمترین مباحث نگارش طرح توجیهی است. برای  اجرای طرح توجیهی کیسه هوای خودرو به سایت مراجعه کنید.

سفار ش طرح توجیهی

برای سفارش طرح توجیهی نیاز است که مطالعات دقیقی نسبت به مطالعات بازار و مسائل اقتصادی در نظر گرفته شود. کارفرمایان و مدیران اجرای پروژه می توانند با توجه به نوع فعالیت و پروژه ای که قرار است راه اندازی شود با شرکت های طرح ریز و مشاور ارتباط تلفنی برقرار کنند و پس از بررسی شرایط مربوطه، تنظیم قرارداد و عملیات نگارش طرح توجیهی صورت می گیرد.

شرکت مهندسین مشاور مطصا نیز یکی از باسابقه ترین شرکت ها در ارائه طرح توجیهی و مسائل نظارتی و مدیریتی می باشد و شما را د راجرای موفقیت آمیز پروژه ها یاری می رساند.

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()