طرح توجیهی از اساسی ترین مباحث در اجرای کسب و کار موفق می باشد. شرکت های بزرگ و کوچک بهتر است پیش از اجرای یک طرح اطلاعات کاملی نسبت به مسائل مختلف داشته باشند و سپس اقدام به راه اندازی پروژه نمایند و به نحوی میزان احتمال شکست و سود اجرای پروژه را از ابتدای انجام پروژه برآورد کنند. شرکت های مهندسین مشاور معتبری در سطح استان تهران فعالیت دارند که به صورت حرفه ای در حوزۀ خدمات و پروژه های طرح توجیهی فعالیت دارند و موقعیت مناسبی را در اختیار کارفرمایان و مدیران قرار می دهند.

ایده تا اجرا با طرح توجیهی

کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری از ایده تا اجرای پروژه با ارائه نکات طرح توجیهی همراه کارفرمایان و مجریان اجرای پروژه ها حضور دارند و بر امور نظارت و کنترل بیشتری خواهند داشت. پیش از اجرای پروژه امکان سنجی ها سنجیده می شود و مطالعات بازار نیز مورد بررسی قرار گرفته می شوند تا بتوان تمام مسائل مرتبط با پروژه را تجزیه و تحلیل نمود. ایده پردازی و خدمات طرح توجیهی حائز اهمیت است و بهتر است پیش از آغاز پروژه صورت گیرد و با اطلاعات دقیق کسب و کار را راه اندازی نمود. برای سفارش طرح توجیهی کشت گیاهان دارویی به سایت مراجعه کنید.

نتایج طرح توجیهی

از نتایج عمدۀ طرح توجیهی می توان به داشتن پلن دقیق از نوع عملکرد اجرای پروژه، برنامه مالی پروژه، برآورد هزینه های ابتدایی و حین اجرای پروژه، سود دهی سرمایه گذاران، بررسی میزان رقابت در سطح بازار و ... اشاره نمود. هنگام نگارش طرح توجیهی تمام این مسائل مورد بررسی قرار گرفته می شود و احتمال موفقیت و شکست تعیین می شود.

شرکت مهندسین مشاور مطصا با أخذ پروانۀ بهره برداری در زمینۀ خدمات فنی و مهندسی، این فرصت را دارد که با استفاده از کادر پرسنل مجرب و تحصیلکرده با ارائه خدمات طرح توجیهی و مطالعات امکان سنجی، چشم انداز مشخصی از اجرای پروژه در اختیار مجریان پروژه قرار داده می شود.

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()