پارکت از ورقه های چوب درختان مختلف در ابعاد و ضخامت های متفاوت ساخته می شوند که با جلاء دادن سطوح ورقه های چوب، با استفاده از چسب های ویژه بر روی سطح کف چسبانده می شوند. پارکت چوبی از اولین نوع محصولات کفپوش است که طرفداران زیادی را به خود جذب نمود. پارکت چوبی به دلیل نوع متریال تشکیل دهنده، نسبت به آب استحکام بالایی نداشت و این به عنوان عیب پارکت چوبی شناخته شد. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید.

معرفی انواع پارکت

به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی، علاوه بر پارکت چوبی، نوع دیگری از کفپوش پارکت با نام پارکت لمینت به بازار عرضه شد. لایۀ اصلی پارکت لمینت از مغز فشردۀ HDF و ام دی اف ساخته می شود که با روکش ضد آب و طرح چوب پوشانده می شوند. پارکت لمینت به هیچ عنوان لک نمی شود و رنگ خود را از دست نمی دهد و آب را به خود جذب نمی کند. پارکت لمینت از سطح محکم و مقاوم برخوردار می باشد که نسبت به ضربات وارده مستحکم می باشند. نکتۀ قابل توجه در رابطه با طراحی پارکت لمینت می توان به تنوع طرح و ویژگی های پارکت ها اشاره نمود. برای اطلاع از خرید پارکت لمینت ایرانی از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت با قیمت ارزان

پیشنهاد ما به شما این است که خرید پارکت مقاوم را بر اساس برند شناخته شده، مشخصات فنی پارکت ها، بودجۀ مالی و شرایط محیطی محل نصب پارکت در نظر بگیرید. بنابراین شما می توانید متناسب با شرایط محیطی، مناسب ترین پارکت لمینت را با قیمت ارزان خریداری نمائید. برای مثال در شرایط آب و هوایی خشک و میزان تردد متوسط، بهتر است پارکت لمینت کلاس اِی سی 3 یا اِی سی 2 را خریداری نمائید و ضد آب بودن پارکت زیاد مطرح نمی باشد.

در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید مناسب ترین کفپوش پارکت، می توانید با مرکز فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()