پارکت از جمله محصولات کفپوش ساختمان است که شامل طرح و رنگبندی های متفاوت می باشد. پارکت چوبی از چوب طبیعی ساخته شده است و تمام خصوصیات چوب را شامل می شود که عدم استحکام نسبت به آب را به عنوان معایب به همراه خود دارد. به همین منظور تولیدکنندگان پارکت تلاش نمودن با تولید پارکت لمینت که از فشرده های چوب با نام HDF ساخته می شود، صنعت ساخت پارکت را متحول سازند. برای اطلاع از  قیمت خرید پارکت به سایت مراجعه کنید.

مزایای پارکت چوبی

همانطور که بالا به آن اشاره شد، پارکت چوبی بسیار نرم، مستحکم، دارای طرح های متنوع، چشمگیر، نصب راحت و قابل شستشو می باشد که موجب محبوبیت پارکت ها گشت. امّا پارکت چوبی دارای نقطه ضعف می باشد که می توان به مقاومت بالا نسبت به آب اشاره نمود چون آب به راحتی به لایۀ پارکت نفوذ می کند و پارکت دِفرمه می شود و فرم اولیه خود را از دست می دهد. از این رو با ساخت پارکت لمینت از چوب مصنوعی و یا لایه های فشرده های چوب، موجب استحکام بالای پارکت گردید و به دلیل ازدیاد لایه ها، نفوذ رطوبت راحت نخواهد بود و پارکت شکل خود را از دست نخواهد داد. برای اطلاع از خرید و فروش پارکت لمینت ترکیه از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت لمینت

در حال حاضر خرید پارکت لمینت به دلیل نوع ساختار و ویژگی که دارد، مورد استقبال علاقه مندان به کفپوش پارکت قرار گرفته است. از این رو شاهد فروش انواع پارکت لمینت ایرانی و پارکت لمینت برند خارجی می باشیم که تفاوت در طرح و رنگبندی دارند. امروزه صنعت ساخت پارکت ایرانی متحول شده و شرکت های داخلی انواع پارکت لمینت ایرانی را با رعایت تکنولوژی کشورهای آلمان و انگلستان تولید می کنند و از کیفیت بالا و قیمت ارزان برخوردار می باشند.

فروشگاه دکور آفیس با استفاده از نیروی متخصص فروش و نصب کفپوش پارکت، می تواند علاوه بر خدمات فروش پارکت، خدمات پس از فروش و گارانتی نیز به مشتریان ارائه دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 715
نمایش همه
علاقه مندی ها ()