پارکت از زیباترین طرح های کفپوش می باشد که از محبوبیت جهانی برخوردار می باشد. زیبایی دکوراسیون از مهمترین مباحثی است که تمام افراد به نوعی با آن در ارتباط هستند و انتخاب لوازم دکوراتیو مناسب می تواند زیبایی و تغییر حیرت آوری را در نمای داخلی ایجاد نماید. از این رو پوشش کف از مهمترین بخش های یک ساختمان محسوب می شود که ایجاد تنوع در کفپوش می تواند زیبایی را در دکوراسیون داخلی دو چندان نماید. برای اطلاع از خرید  انواع پارکت های جدید  به سایت مراجعه کنید.

پارکت ضد آب

کفپوش پارکت به دلیل استحکام پایین نسبت به آب، مورد استقبال واقع نشد و این مسئله موجب گشت پارکت لیمنت ضد آب ساخته شود که مقاومت بالایی نسبت به رطوبت دارد و سطح یکپارچه ای را بر روی پارکت ها می توان مشاهده نمود. هویت محیط زندگی وابسته به تجهیزات دکوراسیون و پوشش کف، دیوار و سقف دارد. در نتیجه با نصب پارکت لمینت می توانید علاوه بر بهره مندی از زیبایی طرح پارکت، از مزایای پارکت لمینت نیز استفاده نمائید. نوسازی طراحی ساختمان نیاز به کمی دانش و اطلاعات دارد تا بتوان بهترین تجهیزات دکوراسیون را درون ساختمان به کار برد که کارآمد و در عین حال جذاب و زیبا باشد. خرید پارکت و لمینت نیز جزء یکی از این موارد می باشد. برای اطلاع از خرید انواع پارکت لمینت چینی از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

خرید مناسب ترین پارکت

پارکت لمینت ضد آب بهترین گزینه برای کف باشگاه ها، آشپزخانه، استخر، جکوزی، رستوران و هر مکانی نیاز به نظافت زیادی دارد و یا در محیط میزان رطوبت زیاد می باشد. بنابراین اگر از پارکت چوبی استفاده شود، ممکن است فرم اولیۀ پارکت حالت خود را از دست بدهد. برای خرید پارکت و لمینت بهتر است از افراد خبره و با تجربه راهنمایی بگیرید تا با قیمت ارزان و مناسب بتوانید کارآمدترین پارکت را خریداری کنید. فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در پخش انواع پارکت چوبی و لمینت می تواند شما مشتری گرامی را در این امر یاری کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()