پارکت از محبوب ترن و پرفروش ترین انواع کفپوش است که در جهان گسترش یافته است و در کشور ایران نیز سال های اخیر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. پارکت و لمینت هر دو کفپوش هستند که پارکت به پارکت چوبی گفته می شود و لمینت به پارکت لمینت ضد آب اطلاق می گردد. با توسعه و پیشرفت تکنولوژی ساخت کفپوش پارکت نیز با تحول روبرو شده است و از متریال مقاوم در ساخت پارکت ها استفاده می شود. برای  نصب پارکت های ضدآب به سایت مراجعه کنید

 پارکت لمینت

پارکت لمینت از چوب فرآوری شدۀ HDF و یا MDF ساخته می شود که خاصیت ضد آب بودن و مقاوم بودن را به همراه خود دارند. همانطور که می دانید برای کفپوش پارکت لمینت از لمینت که همان چوب فشرده شده با روکش ضد آب می باشد، ساخته می شود. در حال حاضر علاوه بر پارکت های لمینت برند ایرانی، برندهای چینی، ترکیه ای و غیره مشاهده می شود که شامل ویژگی های منحصر به فرد می باشند. برای اطلاع از فروش مستقیم پارکت ضدآب  از طریق لینک اقدام کنید.

از مهمترین ویژگی های کفپوش پارکت می توان به تنوع طرح های زیبا، جذاب و دلنشین آن اشاره نمود که هنگام قرار گرفتن در کنار یکدیگر طرح های زیبایی را نمایش می دهد. با نصب پارکت رنگ و لعاب دکوراسیون دچار تغییر و تحول می شود و حس خوشایندی را برای ساکنین بوجود می آورد.

خرید پارکت لمینت

زمانی که قصد خرید کفپوش پارکت را دارید، تمام مشخصات فنی پارکت را در نظر داشته باشید تا با شرایط محل نصب پارکت تناسب بیشتری داشته باشد. توجه به ضخامت پارکت، قابلیت ضد آب بودن و رنگ پارکت از نکات کلیدی خرید و فروش پارکت و لمینت می باشد.

با توجه به نوسانات بازار، برای آگاهی از قیمت انواع پارکت با مرکز فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید. سپس بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون مناسب ترین پارکت را با قیمت ارزان سفارش دهید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()