پارکت یکی از پرفروش ترین انواع کفپوش است که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شود. پارکت ها نمای لوکس و زیبایی به محیط می بخشد که چشم بیننده را به خود جذب می کند و این مسئله موجب افزایش فروش پارکت چوبی و لمینت گشته است. در ابتدا پارکت چوبی مورد استفاده عموم قرار گرفته شد و به عنوان کفپوش بر روی سطوح کف نصب نمودند. برای اطلاع از   خرید پارکت ضدآب و بادوام به سایت مراجعه کنید.

معرفی بهترین پارکت

پارکت چوبی به دلیل آنکه از ساختار چوب ساخته شده است، نسبت به آب مقاوم نمی باشد و این مسئله موجب گشته طراحان پارکت به فکر ساخت پارکت ضد آب بیفتند که در نتیجۀ آن انواع پارکت لمینت ساخته شده است. لمینت به دلیل آنکه از لایه های فشرده شده hdf با روکش ضد آب و طرح دار چوب پوشیده می شود، نسبت به رطوبت و آب بسیار مقاوم می باشد و این مسئله موجب علاقه مندی افراد به استفاده از کفپوش پارکت لمینت شده است. برای اطلاع از  قیمت پارکت لمینت آلمانی از طریق لینک اقدام کنید.

پارکت لمینت از 4 لایۀ پوشش محافظ، لایه طراحی شده، لایه هسته داخلی و لایه پشتی تشکیل شده است که مانع از نفوذ آب و افزایش استحکام پارکت ها می گردد.

فروش انواع پارکت لمینت

در بازار انواع پارکت لمینت برند ایرانی و برند خارجی عرضه می شود که دارای طرح و رنگ متنوع و در کلاس های مختلف طراحی می شوند تا در برابر وزن های وارده بر سطوح مقاومت لازم را داشته باشند. پارکت لمینت فرست وود، پارکت لمینت ریچ وود، پارکت لمینت راش، پارکت لمینت یشیل ، پارکت لمینت داچ فلور نمونه هایی از پارکت لمینت ساخت ایران است که در بازار با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می شود.

فروشگاه دکور آفیس پخش انواع پارکت و لمینت را در تهران و شهرستان ها انجام می دهد و مشتریان را در خرید مناسب ترین پارکت به صورت حضوری و اینترنتی یاری می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()