پارکت لمینت از باکیفیت ترین پارکت ها می باشد که مطابق با استانداردهای سایش در 5 ردۀ مختلف ساخته می شوند. پارکت نوعی از محصولات کفپوش محسوب می شود که متناسب با کارایی پوشش کف سالن ها به کار می رود. پارکت چوبی از چوب طبیعی ساخته می شود، به همین دلیل نسبت به نفوذ آب مقاومت پایین دارد و شکل و فرم اولیۀ خود را از دست می دهد. برای خرید پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

مزایای پارکت لمینت

با توجه به نقطۀ ضعف پارکت که فاقد ماهیت ضد آب می باشد امّا لمینت نسبت به آب بسیار مقاوم می باشد. به همین دلیل در بازار لمینت را با عنوان پارکت لمینت ضد آب معرفی می کنند که استحکام بالایی نسبت به شرایط محیطی دارند. در بازار انواع پارکت لمینت طرح کلاسیک و مدرن عرضه می شوند که شامل برندهای ایرانی و خارجی می باشند. از جمله برندهایی خارجی می توان به انواع پارکت لمینت هرمس چینی، پارکت لمینت هولزیمر آلمانی، پارکت لمینت واریو ترکیه ای، پارکت لمینت واریوکلیک وود و پارکت لمینت واریو پرمیوم پلاس کشور ترکیه، پارکت لمینت دلتا فرست کشور چین و ... اشاره نمود که هر کدام شامل ترکیب رنگ بندی های متفاوت با دانسیته های مقاوم در برابر سایش ساخته می شوند. ماهیت آنتی باکتریال، ضد حریق، ضد خراش و کامل شستشو بودن از دیگر مزایای مهم پارکت های لمینت شناخته می شوند. برای اطلاع از  قیمت پارکت بادوام و ضدآب  از طریق لینک اقدام کنید.

خرید مناسب ترین پارکت لمینت

پیش از خرید کفپوش پارکت لمینت، باید نسبت به محل نصب پارکت لمینت اطلاعات جامعی داشته باشید. به عنوان مثال محیطی که دارای تردد زیاد باشد، احتمال افتادن وسایل سنگین بر روی زمین وجود داشته باشد و همچنین نیاز به شستشوی زیاد دارد، بهتر است از پارکت لمینت دانستیۀ کلاس AC5 یا AC4 استفاده شود.

فروشگاه دکور آفیس با تجربه پخش انواع پارکت لمینت در تهران و سایر شهرستان ها می تواند، شما مشتری گرامی را راهنمایی کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()