تابلو از مهمترین وسایل دکوری است که برای تزئین منازل و مکان های اداری مورد استفاده قرار می گیرند. تابلوها از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفت که آثاری از هنر دست نقاشان محسوب می شد ولی به مرور زمان تابلوهای مختلفی به سبک های متنوع طراحی و به بازار عرضه شدند که در ادامه به شرح انواع تابلو می پردازیم. برای اطلاع از  خرید انواع تابلو  از طریق لینک اقدام کنید.

نصب انواع تابلو مدرن و کلاسیک

سبک های مختلفی برای طراحی و نقاشی تابلو به کار گرفته می شود که سبک تابلو کلاسیک از برجسته ترین سبک های تابلو می باشد که الهام گرفته از تصاویر کلاسیک می باشد و نشانه هایی از اصالت و گذشته را بیان می کند. همچون انواع تابلو سنتی ایرانی، تابلو میهمانی های اشراف، تابلو شخصیت های مهم قدیمی و ... نمونه هایی از تابلو طرح کلاسیک می باشند که در ابعاد بزرگ و کوچک نقاشی می شد. به مرور زمان سبک نقاشی تابلو دچار تغییر و تحول قرار گرفت و انواع تابلو سبک مدرن طراحی و نقاشی شدند و طرفدارن خاص خود را پیدا کرد. تابلوهای خط و نقاشی، انواع تابلو تصاویر انتزاعی، تابلوهای نقاشی تصاویر گل، تابلو تصاویر چهره و خط نوشته، انواع تابلو اشعار ایرانی با خط نستعلیق، انواع تابلو گل های سه بعدی، تابلوهای مذهبی و تابلو مناظر شهری نمونه های اندکی از انواع تابلو سبک مدرن می باشد که در هر نقطه ای از جهان قابل مشاهده می باشند و علاقمه مندان زیادی دارد. برای اطلاع از سفارش تابلو های کلاسیک  از طریق لینک اقدام کنید.

 

قیمت تابلو سبک کلاسیک و مدرن

تابلوهای نقاشی را در ابعاد و متریال متفاوت چون گواش، رنگ روغن، سیاه قلم، مداد رنگی، چاپی و غیره طراحی می کنند که هر کدام از آنها ارزش خاص خود را دارد. بنابراین به راحتی نمی توان قیمت تابلوهای کلاسیک و مدرن را از پیش معین نمود. فروشگاه دکور آفیس فروش انواع تابلو در تهران را بر عهده دارد و امکان خرید انواع تابلو مدرن و کلاسیک را در ابعاد مختلف برای مشتریان فراهم نموده است.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()